Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-14, 16:21
  #13
Medlem
Försök bara att kyssa henne när ni ligger i soffan nästa gång eller håller hand osv... stöter hon bort dig så säger du att du bara kände att det känns rätt och att du gillar henne men ber om ursäkt. Då har du undvikit att pressa henne men också visat att du vill mer.
Citera
2018-05-14, 16:34
  #14
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Försök bara att kyssa henne när ni ligger i soffan nästa gång eller håller hand osv... stöter hon bort dig så säger du att du bara kände att det känns rätt och att du gillar henne men ber om ursäkt. Då har du undvikit att pressa henne men också visat att du vill mer.


Alla tjejer vågar inte alltid (av olika anledningar) konfrontera killar i form utav att knuffa/stöta bort, avbryta kyssen. Skulle därför rekommendera att FRÅGA henne istället.

Kommunicera med tjejen, fråga vad hon vill och vad hon känner. Vill hon vara med dig eller med sin kille? Pressa henne inte, hon är säkert väldigt förvirrad och osäker över sina känslor och vad hon ska göra. Ge henne tid.
Citera
2018-05-14, 16:40
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Alla tjejer vågar inte alltid (av olika anledningar) konfrontera killar i form utav att knuffa/stöta bort, avbryta kyssen. Skulle därför rekommendera att FRÅGA henne istället.

Kommunicera med tjejen, fråga vad hon vill och vad hon känner. Vill hon vara med dig eller med sin kille? Pressa henne inte, hon är säkert väldigt förvirrad och osäker över sina känslor och vad hon ska göra. Ge henne tid.

Alla tjejer har inte stora bröst heller.

Den värsta pressen man kan sätta på henne är att börja ifrågasätta hennes val och om hon är kär i en eller den andra killen. Tjejer kan också vara beslutsamma, precis som alla människor när de vill... den här tjejen är inte beslutsam och kommer bara må dåligt och känna press av frågor som du föreslår.

Försöker han kyssa henne och känna av, som ett infall... då märker han, sedan är det lättare.
Citera
2018-05-14, 16:56
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Försök bara att kyssa henne när ni ligger i soffan nästa gång eller håller hand osv... stöter hon bort dig så säger du att du bara kände att det känns rätt och att du gillar henne men ber om ursäkt. Då har du undvikit att pressa henne men också visat att du vill mer.

Har försökt, men hon svepte långsamt bort sitt huvud i sista sekund och sa att det inte hade varit bra pga hennes kille. Men ju mer tiden går ju närmare kommer vi varran, så tvivlar inte på att det hade kunnat hända om ett tag
Citera
2018-05-14, 18:07
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweet1337
Har försökt, men hon svepte långsamt bort sitt huvud i sista sekund och sa att det inte hade varit bra pga hennes kille. Men ju mer tiden går ju närmare kommer vi varran, så tvivlar inte på att det hade kunnat hända om ett tag

Pröva att sms:a en dick pic. Då får hon lite tid för eftertanke istället för en kyss irl där hon regerar instinktivt. Tror det kan mjuka upp henne.
Citera
2018-05-14, 18:15
  #18
Medlem
Jacobssteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Citat:
Försök bara att kyssa henne
när ni ligger i soffan nästa gång eller håller hand osv... stöter hon bort dig så säger du att du bara kände att det känns rätt och att du gillar henne men ber om ursäkt. Då har du undvikit att pressa henne men också visat att du vill mer.
Av vilken djävla anledning! Hon har ju en pojkvän hon kan kyssas med om hon så önskar. Mesproppen och trådskaparen, kan ta sig en tur till närmaste flyktingförläggning. Där vankas knulla alla dagar i veckan. Å billiga ärom åxå...
Citera
2018-05-14, 18:15
  #19
Avstängd
Nikolaj-Kamenskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweet1337
Hej!

Jag har ett problem, för att göra detta så kortfattat som möjligt så ska jag gå direkt till sak.

Jag är en 18 årig kille som för ungefär 2 månader sedan började träffa en tjej på en UngdomsGrupp som är en gång i veckan. Jag tyckte hon såg bra ut och försökte lära känna henne bättre. Vi brukade gå ifrån resten av gruppen och chilla i någon soffa för att snacka och lära känna varrandra bättre. Jag fick veta sen att hon hade kille och berättade om deras förhållande. Ju fler veckor som gick ju mer närmare och bättre började vi komma varran. Jag fick veta att hon och hennes kille hade varit tillsammans i två år och att hon inte vet vad hon vill eftersom förhållandet är bra och ibland dåligt. Jag sa att hon skulle prata med sin kille och har gjort sedan ca 1 månad tillbaka men hon vågar inte ifall han skulle bli arg.

Iallafall.. Vi har kommit varrandra närmre och närmre och har fett kul tillsammans. Senaste månaden har vi börjat mysa med varrandra lite mer än kompisar men inte så extremt, (hålla hand, skeda, smek etc). Hon har sagt för ca 1 vecka sedan att hon vill ta en paus med sin kille eftersom hon anser att hon inte mår bra och inte känner att det är rätt men är somsagt rädd för att hennes familj och vänner som kommit hennes kille så nära och även killen kommer bli krossad ifall hon gör det.

Jag tycker hon är en jättefin tjej som har en awesome personlighet men även ser bra ut och så men vill verkligen inte och är ingen som vill sabba deras förhållande även fast det tydligen redan är det. Är det fel att vi kommer nära varrandra? Om hon hade haft en bra relation med sin kille hade hon aldrg myst eller kelat med någon annan. Hon har sagt att det hon och hennes kille har är egentiligen inte en relation eftersom hon känner mig bättre på 2 månader än vad hon känner sin kille hon varit med i 2 år. Vad ska jag göra tycker ni och hur ska jag hantera detta?

Tackar för alla svar och för att ni lagt tid att hjälpa mig i denna situationen stort!

engång slappa alltid slampa hon kommer med 98% dumba dig i samma senario så du får som du bäddar .
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback