Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-14, 06:32
  #13
Medlem
gretagris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Diagnos: Mytoman, van att manipulera sin omgivning för att få vad hon vill ha. Varför jag tror det? Snacket om adoption, där börjar det skeva ordentligt; alla dödsfall kors och tvärs, pricken över i.

Jag tror inte hon lider, snarare stortrivs, i sin "roll" som den värst utsatta människan på jorden.

Edit: Grava vanföreställningar/psykos kan det också vara.

Ja där har vi en annan vinkel på det hela, hade inte tänkt på det så men det skulle väl kunna vara så. Intressant att höra ditt resonemang...
Citera
2018-05-14, 08:13
  #14
Medlem
Bulkninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gretagris123
Ja, ingen annan är ju ansvarig för den situiation hon befinner sig i, men hon borde ju ändå inte klandra sig själv för allt då allt hemskt inte varit henne fel. Som till exempel hennes dotters död, som hon anser är hennes fel, då det bara var en olycka...

Vet du hur olyckan gick till. Var det en fråga om bristande uppmärksamhet.
Varför skulle hon känna skuld för detta om det var en helt okontrollerbar olycka.

Hon har typ 22 barn som hon inte kan ta hand om. Jag tvivlar starkt på att försörjning betalats från egen ficka.
Citera
2018-05-14, 08:49
  #15
Medlem
gretagris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulkninja
Vet du hur olyckan gick till. Var det en fråga om bristande uppmärksamhet.
Varför skulle hon känna skuld för detta om det var en helt okontrollerbar olycka.

Hon har typ 22 barn som hon inte kan ta hand om. Jag tvivlar starkt på att försörjning betalats från egen ficka.

De hade en damm nedanför huset, flickan var där nere ibland även fast mamman sa att hon inte fick, mamman brukade ändå kolla till henne ofta när hon var ute ensam och 9 av 10 gångar så var allt bra men bara ibland så var flickan nere vid dammen, och när mamman sa till henne så gick hon och gjorde något annat. Men en gång när mamman skulle kolla till henne så hade hon ramlat i, det var i December så det var isigt och kallt så flickan hade verkligen inte stora chanser att överleva, mamman kunde inte ha gjort något annorlunda då hon kollat till sin dotter bara 10 minuter tidigare och allt då varit bra.

Haha, 22 barn... Dock så tar hon väldigt bra hand om sina barn, hon finns där för dem och de litar på henne och känner att de kan prata med henne om vad som helst. Där allt går fel och allt är jobbigt hela tiden så är hennes barn det enda som håller henne uppe och hon är verkligen inte dålig på att ta hand om dem. Men såklart betalar hon inte allt själv, både hon och hennes man har en fast inkomst som räcker nätt och jämnt för att kunna försörja barnen.
Citera
2020-06-13, 01:01
  #16
Medlem
lolita-xs avatar
Har hon några problem med självskadebeteende ? Hur är hon i sina relationer till andra ?
Citera
2020-06-13, 01:29
  #17
Avstängd
DeadNiggerFloyds avatar
Har hon kanske PMDS?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback