Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-08-23, 13:52
  #25
Medlem
Bluepants avatar
Jag har fått LSD som definitivt kändes som LSD men hade betydligt mer biverkningar. Värre comeup. Pirrande i nervbanorna får man dock alltid av LSD. Kan inte säga säkert att det inte var LSD, har fått liknande effekt av MDMA några gånger. Smutsigt rus, väldigt mycket biverkningar, stark bodyload. Och i båda fallen gav de samma effekt varje gång från samma batch.

Sen andra gånger har man fått kristallklart rus med noll bodyload, nästan ingen comeup osv.

Vet ej ifall det kan ha nåt med framställningen att göra? Ifall det nu är äkta. Hur likt kan det bli egentligen?

Reagerar dock på att du säger att det varade i 10h och menar att det skulle vara längre än vanligt. LSD varar i 12h.
Citera
2018-08-23, 19:08
  #26
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miksjk
Nej, det tycker jag inte! Båda delarna är ju självklart farliga av uppenbara skäl. Däremot tycker jag att du är helt dum i huvudet! Så du rekommenderar alltså folk att köpa droger på Darknet och att det är riskfritt?
Var skrev jag att det var riskfritt eller att jag rekommenderar folk att köpa på Darknet? Det jag skriver är ifall man gör en noggrann undersökning, har ett kritiskt tänkande och inte har under 100 i IQ så är det betydligt säkrare än att köpa på gatan. Gå om grundskolan.
Citera
2018-09-01, 02:48
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Jag har fått LSD som definitivt kändes som LSD men hade betydligt mer biverkningar. Värre comeup. Pirrande i nervbanorna får man dock alltid av LSD. Kan inte säga säkert att det inte var LSD, har fått liknande effekt av MDMA några gånger. Smutsigt rus, väldigt mycket biverkningar, stark bodyload. Och i båda fallen gav de samma effekt varje gång från samma batch.

Sen andra gånger har man fått kristallklart rus med noll bodyload, nästan ingen comeup osv.

Vet ej ifall det kan ha nåt med framställningen att göra? Ifall det nu är äkta. Hur likt kan det bli egentligen?

Reagerar dock på att du säger att det varade i 10h och menar att det skulle vara längre än vanligt. LSD varar i 12h.

Sant 12h o då inkluderas härliga afterglowen
Citera
2018-09-01, 11:06
  #28
Medlem
Ranndalls avatar
Så länge droger är olagligt är det bästa man kan göra att köpa drogtester. Blir inte 100% säkert men en bra fingervisning i alla fall om det skulle vara något helt annat bara att kasta.
Citera
2021-04-02, 17:08
  #29
Medlem
Nemoisafish999s avatar
Gammal trad precis som jag, ett tips till saker man inte testat ar att ta en liten mangd for att testa.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback