Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-13, 14:13
  #1
Medlem
flykick666s avatar
Är det nån annan som tagit just smile lapparna från flugsvamp.. asså jag har tagit lsd, jag skojar int typ 100 ggr, detta är fan int lsd.. trippen liknade lsd, lite mycket prism färger, typ röd blå och grön.. man blev lika fokuserad på saker och tankspridd, men det är konstiga nervryckningar i ryggen och i händerna.. sen skiftar kroppen från varmt och kallt jätte ofta, man blev riktigt svettig på typ 1 min till att bli normal igen på 5 min.. och det är typ myrkrypp överallt.. dan efter är allt detta kvar och ljus är superjobbigt..

asså detta är int kul, jag fattar att om jag bara tar mig igenom denna öndan kmr det vara chill imrg.. men är det någon som varit med om detta? Vad är detta lixom? För som sagt, det är jätte likt lsd, men med konstig kemisk grej i.. asså den som lagt upp detta för försäljning på flugsvamp kan dra åt helvete.. asså min flickvän har aldrig trippat innan, och igår var det endå rätt chill, men idag var hon jätte nojig och vet int om hon kmr vilja trippa igen.. såhär ska det ju int vara.. är det nån som vet vad fan detta kan vara?? Är det en dålig lsd kristall, elr är det nått annat?
Citera
2018-05-13, 14:16
  #2
Medlem
SYSTEMexes avatar
Beställ ez-test och kolla vad du får för resultat
Citera
2018-05-13, 16:26
  #3
Medlem
Som-Gjutens avatar
Kan ju vara någon random RC-variant också... får lite vibbarna av det när jag läser ditt inlägg.
VAD för något har jag ingen aning.
Citera
2018-05-13, 17:30
  #4
Medlem
Vad hade produkten för i rating och säljaren?
Citera
2018-05-13, 18:40
  #5
Medlem
flykick666s avatar
Fuck, jag minns int.. köpte dom för 6 mån sen.. men det är konstigt, för det var från en kille/tjej som hade massa syra uppe till försäljning, detta var dom dyraste, låg på 330ug.. fattar int, alla dom jävla sidoeffekterna är kvar, det känns som det kryper i nerverna fortf.. helt jävla hemskt.. svettningarna har slutat och ljus är bättre.. men det här är nått av det värsta jag varit med om i eftereffekter.. att det int slutat, det var snart 24 timmar sen.. som jag skrev innan, jag hade kunnat misshandla denna försäljaren för att han elr nån han litar på int testar sin produkt innan han slänger upp den på flugsvamp.. och gör han det endå hade jag verkligen kunnat fucka upp denna snubben, shit asså.. vilket svin asså, horunge.. det känns verkligen hemskt fortf..
Citera
2018-05-14, 03:59
  #6
Avstängd
Plaguetongues avatar
"inte" stavas med ett "E" på slutet ditt mongo, skriv som folk så slipper man bli sur på din jobbiga text och kanske vilja hjälpa dig.

det du har fått är antagligen nåt random RC som någon skrev, hur ser dom ut?
Citera
2018-05-14, 12:55
  #7
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
"inte" stavas med ett "E" på slutet ditt mongo, skriv som folk så slipper man bli sur på din jobbiga text och kanske vilja hjälpa dig.

det du har fått är antagligen nåt random RC som någon skrev, hur ser dom ut?

Tror du man bryr sig ett skit hur man skriver när man lider så mycket som jag gjorde igår, eller hur sur du blir. Jag satt på mobilen och ville bara få ut informationen. Och det går att skriva det du skrev utan att skriva mongo så man blir sur och svarar. Äckligt att se ner på någon för hur dom skriver, kan du läsa och fylla i bokstäver själv kanske? Jävla bokstavs polis, hatar sånna. Brukar du skriva till folk för särskrivningar också. Äckligt beteende!

Dom hade blommor på med små smileys.. Kolla på länken, så såg dom ut. Idag är det chill, lite myrkryp i nerverna, men kanske 2% av igår. Inte ont att titta ut längre.. När dom slog på kändes det inte som syra, för på något vis var det som att något la sig över ögonen, som man drar ner en rullgardin, och det var där som hallisarna låg, inte i ögonen, om ni förstår vad jag menar.. Det kändes inte som att det synkade i kroppen som syra gör.. Jävla tur att inte trippen var så, det hade kunnat bli ett helvete.

https://www.google.se/search?q=just+...EHv3hDzXBReeM:
Citera
2018-05-14, 14:31
  #8
Avstängd
Plaguetongues avatar
kan ju vara vad som helst i den, rekommenderar att slänga skiten och köpa nytt.

ber om ursäkt om du tog illa upp pga det jag skrev förut, var inte riktigt mig själv då
Citera
2018-05-14, 14:44
  #9
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
kan ju vara vad som helst i den, rekommenderar att slänga skiten och köpa nytt.

ber om ursäkt om du tog illa upp pga det jag skrev förut, var inte riktigt mig själv då

Det är chill, blev lite irriterad, inte meningen att snappa så hårt heller..

Som tur var köpte jag bara 2, så jag har inga fler kvar.. men alla där ute som har dom hemma i väntan på en bra dag, SLÄNG DOM!!!
Citera
2018-05-14, 14:49
  #10
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Det är chill, blev lite irriterad, inte meningen att snappa så hårt heller..

Som tur var köpte jag bara 2, så jag har inga fler kvar.. men alla där ute som har dom hemma i väntan på en bra dag, SLÄNG DOM!!!

finns dom fortfarande kvar för försäljning tro? kanske ska köpa en och se om denne person ens vet vad han becknar för skit
Citera
2018-05-14, 17:11
  #11
Medlem
Glossis avatar
Om ruset höll i hela 24 timmar skulle jag gissa på att det är någon DOx-variant du fått i dig.
Citera
2018-05-14, 18:57
  #12
Medlem
flykick666s avatar
Den finns inte till försäljning mer, det kollade det direkt.. Önskar bara man kunde se en lista på vad man köpt på flugsvamp och av vem så jag kunde outa den jävla råttan som säljer grejer under fel namn. Asså jag var så förbannad igår jag hade kunnat strypa honom själv.

Ruset höll sig typ 8-10 timmar, lite längre än vanlig syra, sen var det bara dom förbannade bieffekterna kvar som stegrade.. Konstigt nog var dom nästan borta när jag vaknade, men dom kom värre efter typ 15-16 timmar efter intag och varade typ 30 timmar efter intag. Vaknade idag och det var pytte lite kvar, tog dom 8-halv 9 på lördagsnatten. Nu är det nog helt borta tycker jag, men nu är det typ 2 dagar sen intag..

Det tog mig endå en liten stund att fatta att det inte var syra, det var så likt.. Jävla rävgift, hoppas ingen annan blev lidande av detta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback