Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-12, 20:51
  #1
Medlem
Fregrettos avatar
https://youtu.be/FwkGM1GSz9Y

Detta ska ha utspelat sig i Sundsvall. När en gratisåkande Afghan vägrar att kliva av bussen, går busschauffören fram till gratisåkaren för att slänga av han bussen. Då slänger afghanen ner den äldre busschauffören på marken och stampar på honom när han ligger ner.
2018-05-12, 20:54
  #2
Medlem
planetlegnos avatar
Man får det man röstar på.
2018-05-12, 20:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
https://youtu.be/FwkGM1GSz9Y

Detta ska ha utspelat sig i Sundsvall. När en gratisåkande Afghan vägrar att kliva av bussen, går busschauffören fram till gratisåkaren för att slänga av han bussen. Då slänger afghanen ner den äldre busschauffören på marken och stampar på honom när han ligger ner.
Det där lär man sig säkert på raketforskarutbildningen, afghanen hade säkert en jacka med "NASA-logga" också.
2018-05-12, 21:00
  #4
Medlem
Man kan inte annat än bli djävligt upprörd.. all denna skit som vanligt folk måste dras med pga korkade politiker som vägrar inse hur livet egentligen är.
2018-05-12, 21:01
  #5
Medlem
Det ser mer ut som en japansk transvestit. Självklart är alla andra på bussen också invandrare så han blir inte fasthållen i väntan på polis.
2018-05-12, 21:03
  #6
Medlem
megacoolmans avatar
Det här har varit uppe i en annan tråd tidigare, men då framgick det inte att det var busschauffören som fick bank.
Synd att ingen på bussen vågade gripa in på allvar.
2018-05-12, 21:04
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
https://youtu.be/FwkGM1GSz9Y

Detta ska ha utspelat sig i Sundsvall. När en gratisåkande Afghan vägrar att kliva av bussen, går busschauffören fram till gratisåkaren för att slänga av han bussen. Då slänger afghanen ner den äldre busschauffören på marken och stampar på honom när han ligger ner.

Vart är stampandet? Är det fel att gå in i nödvärn?
2018-05-12, 21:05
  #8
Medlem
DaChiefs avatar
Bunta ihop, kicka ut. Tyvärr får de afghaner som sköter sig utstå att folk dömer dem utifrån deras misslyckade "bruschor".

För allas bästa, om man inte kan beté sig så dra.
2018-05-12, 21:06
  #9
Avstängd
53280s avatar
Sånt här slödder vill Centerpartiet skall få stanna i Sverige.. Våga hata Annie Lööf.
2018-05-12, 21:07
  #10
Medlem
Hegamons avatar
Vilken jävla idiot. Fanskapet bråkar alltså med chauffören på bussen. Han kommer aldrig bli lyckligt i Sverige. Jag blir förbannad på att titta på sådan här skit. Om jag var där hade denna afghanen blivit nerbrottad. Vid motstånd hade han fått käftsmällar till han däckar. Vilken jävla idiot. Om jag var där alltså. Jag hade hållit han kvar till polisen kommit med våld om så behövdes. Det kallas för envarsingripande. Jag hade utfört envarsingripande på fanskapet. Jag lovar det.
__________________
Senast redigerad av Hegamon 2018-05-12 kl. 21:19.
2018-05-12, 21:11
  #11
Medlem
Snart behövs väktare på bussen också.

”Sverige håller på att bli en polisstat”
Jo tjena, som man bäddar får man ligga.
2018-05-12, 21:11
  #12
Medlem
Fregrettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Vart är stampandet? Är det fel att gå in i nödvärn?

Stampandet ser du klart och tydligt i filmen.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback