2018-05-12, 19:22
Medlem
Inte kan det väl vara en feministisk komplott som gör att Leon saknar en egen skvaller-tråd på FB?

Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Väderpresentatören Leon Lee, är han extremt nervös eller rentav lite bakfull idag?

Vid 10-vädret verkade han generellt nervös, men efter att ha sett 11-vädret verkade det nog vara mer än bara nervositet.
Senast redigerad av iconicatab 2018-05-12 kl. 20:06.
Citera
2018-05-12, 19:43
Medlem
Sqrbankens avatar
Har inget skvaller. Märkligt att han betett sig märkligt i sändning. De ggr. jag sett honom har han varit allmänt lugn och meterolog-tråkig.

Han ser ut som en person som haft toppbetyg i precis alla ämnen utom gymnastik sedan barnsben då hans koreanska Angry asian dad fick jobb på Samsungs Sverigekontor och flyttlasset gick västerut.

Skulle tro han har nån kul fetich som kokar under hans ordnade yttre - typ bli face-sittad på av riktigt feta kvinnor. Finner genuin ro i naturen och stryker sina strumpor. Sämre på koreanska än vad hans far finner acceptabelt och kör för familjehederns skull Kia, även om han egentligen vill köra tyskt.

Flitig löpare.
Citera
2018-05-12, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
...text
Härligt med en bildanalys av Sherlock.H-klass... ;)
Citera
2018-05-12, 20:01
Medlem
Sqrbankens avatar
Blev faktiskt lite nyfiken och hittade hans LinkedIn och att han har varit flitig med studierna hade jag verkligen inte fel i!

Tog dock fel på hans börd. Gissade på Sydkorea men han talar kantonesiska vilket vittnar om kopplingar till Sydkina och då förmodligen Hong Kong.

Mina övriga antaganden kommer vi aldrig få bekräftade eller dementerade skulle jag tro.
Citera
2018-05-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Mina övriga antaganden kommer vi aldrig få bekräftade eller dementerade skulle jag tro.
Det är "farligt" att underskatta Flashback.
Citera
2018-05-12, 20:29
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
Det är "farligt" att underskatta Flashback.
Ja, han kör inte Kia utan en Volvo -99, om den nu inte tillhör någon av de män han är skriven med. Verkar vara homofil.
Citera
2018-05-12, 23:17
Medlem
Audimans avatar
Att han är BÖG är det väl ingen som tvekar på. Rör sig på ett mycket äckligt sätt, dessutom tunn som ett pommesfrites.
Citera
2018-05-13, 00:25
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Att han är BÖG är det väl ingen som tvekar på. Rör sig på ett mycket äckligt sätt, dessutom tunn som ett pommesfrites.
Alltså platsar han in i TV4.as profil, där vita heterosexuella män är bannlysta vid nyrekrytering.

EDIT: Har dock inget emot honom och att han jobbar på fyran.
Senast redigerad av godboy 2018-05-13 kl. 00:28.
Citera
2018-05-27, 06:15
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman

Han är tillsammans med en kille som jobbar som lärare tror jag.

Och ja, att han är bög syns ju på ca 1 sekund.
Citera
2018-05-27, 08:12
Medlem
Han skymmer ju inte mycket av väderkartan i alla fall. Det är ju positivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in