Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-10, 22:38
  #373
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LeperGnome
Hon har skjutit heroin


Har du printscreens ?
Jag följer inte henne och hon har låst sin instagram för nya följare,verkar det som
Citera
2018-10-10, 22:53
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Är rätt så säker på att vår käraste startklar försåg henne med pulver .

Det går ett rykte här i tråden om att hon ska ha filmats när hon suger av Startklar. Har någon sett filmen?
Har sett filmen
Citera
2018-10-11, 00:41
  #375
Medlem
Kan någon förklara vem denna *drienne är? Vad heter hon på insta?

*=A
Citera
2018-10-11, 01:26
  #376
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Startklar69
Har sett filmen

Du får gärna dela med dig ifall du råkar ha den.

Sen undrar jag ifall Abbe och Adrienne någonsin har haft sex?
Han verkade hinta det,när han började umgås med henne och Andreas Startklar
Citera
2018-10-11, 11:50
  #377
Medlem
https://imgur.com/a/9CJ9apA

Bild från *drienne T*g*res insta. *=a
Hennes inlägg när hon går ut med att hon är heroinmissbrukare.
Citera
2018-10-12, 11:51
  #378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalconcrete
Vem är denna syrian och varför har han en egen tråd?
Svårt å säga men han blev en instakändis för han gör störda saker på internet utan att skämmas för de. Inga pranks osv utan dumma saker rent socialt.
Citera
2018-10-15, 18:26
  #379
Medlem
kukflashs avatar
Någon som har info om den där Jocke som startklar umgås med?

Har eget bolag, kör runt i en rs7 på kredit, har stora mängder kontanter, rolex, ny land rover, verkar ha span på sig för polisen stoppar honom hela tiden.

Enligt bolaget så säljer han tandblekning men han gör ingen reklam om det.
Citera
2018-10-18, 12:21
  #380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Någon som har info om den där Jocke som startklar umgås med?

Har eget bolag, kör runt i en rs7 på kredit, har stora mängder kontanter, rolex, ny land rover, verkar ha span på sig för polisen stoppar honom hela tiden.

Enligt bolaget så säljer han tandblekning men han gör ingen reklam om det.

Jag är från Västerås samt född samma år (1996) som denna Jocke. Tror han är från Hallstahammar egentligen, men gick i gymnasiet i Västerås där han hoppade av skolan för att bli personlig tränare. Rykten var hans pengar kommer ifrån varierar. Jag har hört både att han importerat och sålt vapen till att pengarna är ärvda från en avliden farmor. Ingen aning vad som egentligen stämmer.
Citera
2018-10-18, 19:07
  #381
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedHot.
Jag är från Västerås samt född samma år (1996) som denna Jocke. Tror han är från Hallstahammar egentligen, men gick i gymnasiet i Västerås där han hoppade av skolan för att bli personlig tränare. Rykten var hans pengar kommer ifrån varierar. Jag har hört både att han importerat och sålt vapen till att pengarna är ärvda från en avliden farmor. Ingen aning vad som egentligen stämmer.
Han ser mycket äldre ut än 22 år tycker jag. Skulle tippat på 28-29 år. Men förmodligen så är det importerade vapen om det är nåt av alternativen ovanför. Varför skulle han annars köra runt med en rs7 och ha en landrover/g-wagon med dragkrok så han kan åka runt med släp. Dessutom ha polisen efter sig hela tiden. Nåt fuffens håller han på med. Han brukar åka runt i Mellansverige typ Mellerud, Karlstad, Västerås.

Kommer ihåg att han la ut att han tankat bilen för ungefär 15.000kr under en månad.
Citera
2018-10-18, 21:08
  #382
Avstängd
Arboga-Connys avatar
ganska uppenbart att andreas startklar är grovt kriminell.
Gissar på att han överlåter partier till andra.
Här försöker han spela in en rolig film men glömmer ta av sig den skottsäkra västen

http://www.bilddump.se/bilder/201810...85.242.208.jpg
Citera
2018-10-19, 13:15
  #383
Avstängd
krezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arboga-Conny
ganska uppenbart att andreas startklar är grovt kriminell.
Gissar på att han överlåter partier till andra.
Här försöker han spela in en rolig film men glömmer ta av sig den skottsäkra västen

http://www.bilddump.se/bilder/201810...85.242.208.jpg
"Glömmer"
Citera
2018-10-19, 18:46
  #384
Medlem
kukflashs avatar
Ikväll händer det nog en olycka. Startklar har fått låna en rs6 och kör runt med den nu som en biltjuv och dricker alkohol. Han har varit på hugget hela dagen och vill rejsa mot jockes symaskin (rs7an)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback