Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-08-12, 14:24
  #49
Medlem
Banhof - internet router abonemang.
Bonprix - kläder för 8000kr
Citera
2019-08-18, 20:24
  #50
Medlem
zalon.se funkar Clock rent fick hem kläder för 5 lax beställde en ny box igen ska see om den kommer stylisten håller på
Citera
2021-09-24, 18:17
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kskingen
OK visa att du är seriös så kan jag ge dig några sidor. Antingen här eller i pm. har både fritidsutrustning och verktygssidor har även andra.

Kan inte skicka PM så jag är för ny men vill gärna ha tips på bra sidor! Som funkar! Tack!
Citera
2021-09-24, 18:44
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perrerodlok
Hej! Jag undrar om någon av er här vet någon sida som skickar iväg grejer utan att köra kreditupplysning? Alternativt något annat knep. Jag vet att det i regel inte finns något företag som gör så men det finns undantag till allt. Jag råkade exempelvis få hem några iPhone x, trodde inte beställningen gick igenom sen efter några dagar fick jag avi om att samtliga telefoner gick att hämta ut hos mitt postombud så visst finns det alltid undantag. Är i stort behov av en dator nämligen så om någon känner till ett sätt så hade jag uppskattat det något enormt

Kan inte skicka PM än men har en del jag kan dela med mig av om du hjälper mig med några sidor, tack!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback