Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-11, 04:22
  #1
Medlem
Rosakulles avatar
Så, sommar och festivaler. Någon som har erfarenhet av Urkult? Tänker främst på camping.
Ska dit med en husvagn men vet inte vart jag ska ta mig. Finns ju en del listade på hemsidan, men vore gött att höra lite referenser.
Är för gammal att ha vakna upp med rasat tält och lukta piss men vill samtidigt ha lite lattjo på småtimmarna. Lagom, så att säga.

God kväll!

Kanske istället borde skapa en [Urkult 2018] tråd?
Citera
2018-05-11, 05:52
  #2
Medlem
Fotbollspucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosakulle
Så, sommar och festivaler. Någon som har erfarenhet av Urkult? Tänker främst på camping.
Ska dit med en husvagn men vet inte vart jag ska ta mig. Finns ju en del listade på hemsidan, men vore gött att höra lite referenser.
Är för gammal att ha vakna upp med rasat tält och lukta piss men vill samtidigt ha lite lattjo på småtimmarna. Lagom, så att säga.

God kväll!

Kanske istället borde skapa en [Urkult 2018] tråd?

Om man är för gammal för piss och dräggfylla så kommer man inte dit i en illaluktande husvagn, man sover på hotell och går och ser banden man vill tar ett par öl och sen tar man en taxi till hotellet.

Jag har från 18 års ålder varit för gammal för dräggfylla piss och skit och husvagn och följt rekommendationerna ovan.
Citera
2018-05-11, 05:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosakulle
Så, sommar och festivaler. Någon som har erfarenhet av Urkult? Tänker främst på camping.
Ska dit med en husvagn men vet inte vart jag ska ta mig. Finns ju en del listade på hemsidan, men vore gött att höra lite referenser.
Är för gammal att ha vakna upp med rasat tält och lukta piss men vill samtidigt ha lite lattjo på småtimmarna. Lagom, så att säga.

God kväll!

Kanske istället borde skapa en [Urkult 2018] tråd?

Risön i Sollefteå är ganska populär men ligger en bit bort,samma sak med junsele.. Finns ju hippiekollektiv i ett par hus efter bron nere vid vattnet. Men ställ upp din husvagn efter någon skogsbilväg, ingen bryr sig ändå under urkult
Citera
2018-06-09, 13:29
  #4
Medlem
På Urkult är det ju så himla blandade åldrar, vilket leder till att en lugn festival. Jag tycker du kan välja vilken av campingarna som helst, se till att boka din plats i förväg bara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback