Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-10, 23:51
  #1
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Ska till Kina en månad och skulle vilja tanta/tindra lite i förväg

Tips på vpn för att "vara i Kina*?
Citera
2018-05-11, 00:27
  #2
Medlem
Policys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Ska till Kina en månad och skulle vilja tanta/tindra lite i förväg

Tips på vpn för att "vara i Kina*?

Köp Tinder Gold istället, kostar 150 kronor (om jag minns rätt) i månaden, och då kan du hoppa mellan platser bäst du vill, utan VPN eller GPS-spoofing.
Citera
2018-05-11, 00:36
  #3
Medlem
Gör gärna en tråd sen och berätta hur det gick med Tinderandet i Kina!
Citera
2018-05-11, 08:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Köp Tinder Gold istället, kostar 150 kronor (om jag minns rätt) i månaden, och då kan du hoppa mellan platser bäst du vill, utan VPN eller GPS-spoofing.
Var väl de dummaste tipset ever. 150:- för tinder gold vs typ samma peng för en VPN som du kan använda till allt.
Citera
2018-05-11, 13:58
  #5
Medlem
Policys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BnH
Var väl de dummaste tipset ever. 150:- för tinder gold vs typ samma peng för en VPN som du kan använda till allt.

Jag tycker inte att det är en så speciellt dum idé, med tanke på alla de förmåner man får i Tinder Gold, minus krånglet av att ladda ner GPS-spoofers och VPN-klienter. Fungerar det ens fortfarande att fejka sin plats på Tinder? Trodde att de fixat det.
Citera
2018-05-11, 14:36
  #6
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Jag tycker inte att det är en så speciellt dum idé, med tanke på alla de förmåner man får i Tinder Gold, minus krånglet av att ladda ner GPS-spoofers och VPN-klienter. Fungerar det ens fortfarande att fejka sin plats på Tinder? Trodde att de fixat det.

Är verkligen västerländska versioner av tinder användbara i kina ?

En bra VPN kan ta sig ur Kina dock inte alla. Många hotell censurerar ganska hårt och släpper inte igenom VPN uppkopplingar alls. Har använt Nord VPN från Kina med framgång. Många gånger går det inte att koppla upp sig till andra DNS servers heller med det lokala nätverket.

Vet inte hur mobilt internet fungerar dock.. kanske är det enklare att ta sig ut ur Kina den vägen.
Annars så får man finna sig i att vissa sidor helt enkelt inte går att koppla upp sig till eller ens existerar..

Men vi är ju vana att internetåtkomst censureras här i Sverige Hur många censurerade sidor ligger det nu i nationsfiltret ? 2-3 miljoner eller ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback