Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-05-10, 18:41
  #1
Medlem
themagicforests avatar
Förberett och blandat salviablad och salvia x20.
Drog igång med toner från sydamerika med flöjt va soft ljud och va nyfiken på vad som skulle komma.
Rökte några bloss och det kom så fort, blev liksom oojjj och det började liksom dra i själen, släckte spliffen i kaffe och kände att det räckte för mig.
Blev jävligt skruvat och jag började ta djupa andetag för att vara med typ...Förvirrad och la mig ner i soffan reste mig igen och sakerna runtom mig var borta..köket, väggar och sen musiken som typ förstärkte hela resan. Såg ett täcke som jag absolut behövde la mig ner igen var var jag egentligen? Ville bara tillbaka till det jag kom ifrån..Blundade reste runt i symestriska mönster.
Satans jobbigt, massa kraft och energi,, typ rusar på konstig känsla i kroppen..
Andades väldigt djupt och fick säga till mig själv att ta det lungt, det går över typ.
Så obehagligt, ingen mer salvia för min del!
Tappa sugen för allt vad droger heter efter den här KONTROLLFÖRSLUSTEN så det känns positivt för den delen Färdig!
Citera
2018-05-10, 18:43
  #2
Medlem
Pallestroms avatar
Salvia?

Troll
Citera
2018-05-10, 18:46
  #3
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Ingen vidare tripprapport detta tyvärr, den bör göras mycket mer noggrant och utförligt. Och använd bong+stormtändare när du röker salvia istället, slår på bättre då. Salvia är ju dock som motsatsen till DMT, då salvia blir en tripp genom ett bisarrt helvete och DMT tar dig iväg till himmelen. Det är trots detta en väldigt intressant drog.
Citera
2018-05-10, 18:50
  #4
Medlem
themagicforests avatar
hahha nej kan förstå det, rätt nyligen landat från eländet
Citera
2018-05-10, 19:03
  #5
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Salvia?

Troll

Han menar nog den salvia som är olaglig att inneha i Sverige..inte vanlig salvia som man har i kryddskåpet..mins tyvärr inte latinska namnet på den salvia som det går att röka och som är förbjuden i många länder.
Citera
2018-05-13, 10:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Han menar nog den salvia som är olaglig att inneha i Sverige..inte vanlig salvia som man har i kryddskåpet..mins tyvärr inte latinska namnet på den salvia som det går att röka och som är förbjuden i många länder.

Salvia divinorum
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback