Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-10, 17:27
  #1
Medlem
ChocolateWatchbands avatar
Är det någon som har erfarenhet eller använt sig av Driver Easy. Eller kanske något liknande driverprogram att rekommendera.

Eller behöver jag egentligen något sånt program överhuvudtaget?

En del påstår att det kommer uppdateringar och nödvändiga drivrar med Windows Update.

Jag vet så lite om detta.
Citera
2018-05-10, 17:32
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Sök på Driver Booster istället. Det finns även trådar här på Windowsforumet där licensnycklar finns med.
Citera
2018-05-10, 18:08
  #3
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChocolateWatchband
Är det någon som har erfarenhet eller använt sig av Driver Easy. Eller kanske något liknande driverprogram att rekommendera.

Eller behöver jag egentligen något sånt program överhuvudtaget?

En del påstår att det kommer uppdateringar och nödvändiga drivrar med Windows Update.

Jag vet så lite om detta.

Driver Easy är bra, jag har använt det. Men de har ingen gratisversion och att betala för det är onödigt då det är VÄLDIGT sällan som drivisuppdateringar behövs.

IObit har en gratisversion av Driver booster vilken är fullt tillräcklig i de flesta fall. Väldigt kompetent program. Windows uppdaterar dem också, ibland.
Citera
2018-05-10, 18:35
  #4
Medlem
ChocolateWatchbands avatar
Bra svar bägge!

Jag ska kolla upp bägge alternativen.
Citera
2018-05-13, 10:41
  #5
Medlem
ChocolateWatchbands avatar
Har testat Driver Booster och håller med om att det är bra. Tack för det braiga tipset.

Funderar på PRO faktiskt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback