Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-20, 10:04
  #433
Medlem
"Född och uppvuxen i Sverige" = svensk. Kattungar födda och uppvuxna i ett tomt häststall = hästar. . Vad har en schal på huvudet med Securitas att göra ? Nu förstår jag varför de tydligen har 70- i IQ. Testa också vissa politiker.. Då förstår vi ännu mer..
Citera
2018-05-20, 10:47
  #434
Medlem
Ringleaders avatar
Citat:
– Det är tragiskt att man väljer att se vad en individ har på huvudet och inte vad den har i huvudet, säger hon.

30 lager smink och ankläppar brukar ju inte vara ett tecken på att man har speciellt mycket innanför pannbenen.
Citera
2018-05-20, 19:40
  #435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
30 lager smink och ankläppar brukar ju inte vara ett tecken på att man har speciellt mycket innanför pannbenen.
Håller med.. Men, slöja + ankläppar = ?
Citera
2018-05-22, 00:51
  #436
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Håller med.. Men, slöja + ankläppar = ?
Opportunististisk tjej. Blev väl inspirerad av hon som snyftade efter hon inte fått jobb som flygvärdinna pga av huvudbonad. Hon visade sig vara en som inte alltid bär hijab...

Det är bra att hon inte får jobb för det är klart som fan hon kommer blunda när mörka män kaosar.
Citera
2018-07-11, 12:31
  #437
Medlem
prizs avatar
Hade någon postat denne Hoda Najjar 's bild och skrivit hon är nån slags arabisk porrskådis som kör slöja-fetish hade jag inte tvekat på det en sekund.

Känns så jävla tillgjort att hon har collagen-läppar, total makeup och har en blick som ser ut som hon vill köra ett munknull-gangbang på sisådär 15 killar på nån porrklubb och sen gråter ut att man inte respekterar hennes muslimska tro. Herrejävlar mycket ska man se.

All respekt för Securitas, på mitt förra (statliga) jobb hann jag börja se sikher med blå turbaner, ser så löjligt ut att folk skrattar bakom deras ryggar.
__________________
Senast redigerad av priz 2018-07-11 kl. 12:38.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback