Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-11, 18:11
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkAngel75
Om det nu inte är personerna som vi trott.. vilka är det då?? Hur är det med den skadade kvinnan??
Är mannen anhållen/häktad/omhändertagen??
Hittar liksom ingen "ny" information, bara den artikeln från At, inget i Blåljus och det som skrivs här.. Annars är jag dålig på att hitta på Internet 😉

Har enbart hört av grannar i området att det är ett svenskt par med drogmissbruk som bor där. Nyinflyttade
Citera
2018-05-11, 23:24
  #26
Medlem
lucipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkAngel75
Om det nu inte är personerna som vi trott.. vilka är det då?? Hur är det med den skadade kvinnan??
Är mannen anhållen/häktad/omhändertagen??
Hittar liksom ingen "ny" information, bara den artikeln från At, inget i Blåljus och det som skrivs här.. Annars är jag dålig på att hitta på Internet 😉

- Jag har inga uppgifter om vilken typ av skador som kvinnan har fått. Mannen är gripen, vilket betyder att han är skäligen misstänkt för brott säger Per Vikman, vakthavande befäl vid polisens regionsledningscentral vid klockan 22.30 på onsdagskvällen.

När tidningen på torsdagen vid 08:30 är i kontakt med polisen bekräftas att mannen är anhållen och att det inletts en förundersökning om misstänkt mordförsök.

källa: https://www.avestatidning.com/dalarn...der-mordforsok
Citera
2018-05-12, 09:23
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luciper
- Jag har inga uppgifter om vilken typ av skador som kvinnan har fått. Mannen är gripen, vilket betyder att han är skäligen misstänkt för brott säger Per Vikman, vakthavande befäl vid polisens regionsledningscentral vid klockan 22.30 på onsdagskvällen.

När tidningen på torsdagen vid 08:30 är i kontakt med polisen bekräftas att mannen är anhållen och att det inletts en förundersökning om misstänkt mordförsök.

källa: https://www.avestatidning.com/dalarn...der-mordforsok

Jag skrev mitt inlägg fredag 11:e kl 15-nånting.. det du delar är "gammal" information och jag ville ha en uppdatering då jag inte hittade något "nytt" i pressen.. 😏

Fortfarande ingen fb-detektiv som vet något, typ "nytt" 😉
Citera
2018-05-12, 12:54
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkAngel75
jag ville ha en uppdatering då jag inte hittade något "nytt"
Finns inget nytt, jag har dock hört ett nytt namn för den som ska vara BO.
Men osäker på om det stämmer så jag låter bli att lägga ut namnet
Citera
2018-05-12, 14:18
  #29
Medlem
pesp-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHDskadad
Finns inget nytt, jag har dock hört ett nytt namn för den som ska vara BO.
Men osäker på om det stämmer så jag låter bli att lägga ut namnet

Känns rätt så onödigt att skriva något sådär om du ändå inte tänker komma med vad du hört? De är ett forum där man diskuterar saker och ting och de skulle ju inte vara de första namnet som inte stämmer som slängs ut.
Citera
2018-05-12, 14:29
  #30
Medlem
lucipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkAngel75
Jag skrev mitt inlägg fredag 11:e kl 15-nånting.. det du delar är "gammal" information och jag ville ha en uppdatering då jag inte hittade något "nytt" i pressen..

Och jag svarade samma dag 6 timmar efter ditt inlägg. Du frågade om mannen var häktad eller inte, vilket AT hade bekräftat att han var 1 1/2 dygn innan din fråga så antog jag att du inte läst det bara..
Citera
2018-05-12, 22:37
  #31
Medlem
Det är en kvinna på 50+. Finns ingen fakta eller foton på henne på nätet för nyfikna. Så hoppar över namnet.. Vem mannen är vet jag inte alls.
Citera
2019-01-26, 22:10
  #32
Medlem
Chris,,,n Blom....m
Är duktig att spöa sina tjejer och alla dom bor väl i krylbo?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback