Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-10, 00:34
  #13
Medlem
miksjks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bybbe
Kommer 4-aco-malt klassas snart eftersom det är en utgående vara på rc........se ? Vill ha mer


Köpte 500 mg från samma källa och den funkar inte, snortade 100 mg och det hände inte ett dugg! Tog 50 mg till efter en stund + en 50 mg bomb (fastande mage) utan resultat. Blev blåst på 499 spänn, så spara era pengar. Knappast någon tillfällighet att den nu utgår ur sortimentet. Samma sak med deras andra nyhet på tryptaminfronten, 4-HO-McPT - den fungerade inte heller trots monsterdoser. Självklart utgår den nu ur sortimentet också!
Man får väl vara glad om man slipper få cancer...
Jävla blåsföretag - Bojkotta dem!
Citera
2018-08-16, 19:33
  #14
Medlem
bybbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miksjk
Köpte 500 mg från samma källa och den funkar inte, snortade 100 mg och det hände inte ett dugg! Tog 50 mg till efter en stund + en 50 mg bomb (fastande mage) utan resultat. Blev blåst på 499 spänn, så spara era pengar. Knappast någon tillfällighet att den nu utgår ur sortimentet. Samma sak med deras andra nyhet på tryptaminfronten, 4-HO-McPT - den fungerade inte heller trots monsterdoser. Självklart utgår den nu ur sortimentet också!
Man får väl vara glad om man slipper få cancer...
Jävla blåsföretag - Bojkotta dem!

Håller med men jag testade IV då hände det spännande grejer. Första gången var väldigt spännande , andra gången fick jag svårt och andas och trodde jag behövde ringa ambulans eller något men klarade mig. Tredje gången var också spännande.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback