Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-19, 18:45
  #13
Avstängd
SinnesFrisks avatar
Sömnbrist är kopplat till centralstimulerande droger;
Detta i sin tur är kopplat till att utveckla en tallkottkörtel som producerar DMT även under dagtid.
( Aka = Schizofreni/Psykotisk problematik)

Cannabis är en populär drog;
Cannabis är psykoaktiv, men ganska mild- som det bidrar till en utökad perception.
Utöver det, blir man lite flummig och öppensinnad, som kan göra att man utforskar paranormala fenomen,
Och finner verkligheten i att dom faktiskt existerar.

Hallucinogener & Dissociativa
Ja, i princip är alla analoger som emulerar "The Spirit Molecule" / "DMT".
Bruk innebär i princip att du får tillgång till en helt ny värld. Dom som vet, dom vet.;
så inte så konstigt att det är kopplat

Trauma och Drogbruk
Trauma är vanligt bland missbrukare, både som avgörande faktor i att börja- men även inom livsstilen som medföljer.
Akut trauma, orsakar ett disscioasivt tillstånd / utlösning av DMT / Naturlig medicin mot PDST.
Långvarig trauma och dåligt mående, leder till en ökad modulering av DMT, för att låta en dissioacieras ifrån sina negativa känslor om är direkt skadliga och kopplade till fysiologi.

Nyfikenhet & Auktoritets-utmanare
Många drogbrukare, är människor som tänker fritt och inte låter sig styras av auktoriteter- på gott och ont.
Dessa människor är mindre benägna att bli påverkade av det sociala stigmat och medvetna förlöjligandet som sker i media m.m.
Nyfikna av naturen, dessa människor är ofta väldigt nyfikna av världen och allt inom den.

Detta i kombination leder oftast in denna skara av människor till att finna; dom mer dolda sanningarna i livet-
Som är menade att vara dolda. För att vi mår bättre utan dom. Mvh
Citera
2019-01-19, 18:52
  #14
Avstängd
SinnesFrisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Tror inte det. Man behöver med stor sannolikhet en fysisk kropp för att få drogerna att fungera.

Jag har vid några tillfällen tillåtit icke-fysiska entitet, ta över/delvis min kropp och dricka finare typer av alkohol.[Gåva]
Men ja, jag tror inte det är så vanligt förekommande att du skulle bli påtvingad en sådan process- utifrån syftet att få uppleva din berusning.

Jag tror att en större problematik är alla energier som utlöses av vissa typer av droger, speciellt uppåt.
Som lockar till sig entiteter, som gärna tar emot all energi man slösar och gör sig av med.
__________________
Senast redigerad av SinnesFrisk 2019-01-19 kl. 18:54.
Citera
2019-01-19, 23:18
  #15
Medlem
Hampzs avatar
Har sedan barnsben varit öppen för det paranormala och redan som liten/tidig ungdom såg jag min första gestalt. Efter mystiska ljud vilket jag trodde min syster gjorde för att skoja med mig så blev jag helt skräckslagen när jag i soffan såg en man med helt kolsvarta ögon stirrandes in i väggen och pekade med handen mot väggen likaså. (Var från väggen ljudet kom).
Såg mannen som var av den onda sidan lika tydligt som om du satt i soffan.
Till utseendet likt skriet, bar på en lång svart skinnrock med huva.

Många år senare, såg jag samma man i samma hus, denna gången med ett litet barn i handen. Såg denna gången dem endast genom spegelbilden från den belysta dörröppningen i tvn med glasruta som gav perfekt spegling.

Idag bor jag i annat hus, byggt 1811 med väldigt mycket aktivitet, däremot är det god energi i detta huset tillskillnad från det förra där jag växte upp.

Jag går på droger, amfetamin och oxycontin.
Har dock båda preparat utskriva utav läkare idag, men kan säga utan att tveka att Amfetaminet öppnar mina portar och gör mig extra mottaglig.
Har jag varit av det ett tag och tar, så redan första dygnet märker jag hur mycket mer mottaglig jag är, så det beror inte pga sömnbrist eller så.
Min förklaring är att man på Amfetamin blir så mycket mer fokuserad etc och reagerar därför direkt när andarna visar att dom finns med en medans man annars kanske inte reagerar på kontakten om man inte aktivt känner efter den...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback