Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-02, 03:04
  #589
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jo så är det visst. Men du är ingen kvinna och kommer heller aldrig att vara det så du kommer aldrig förstå det.

Nej, oavsett vad du "känner".
Citera
2018-06-02, 06:12
  #590
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej då, jag tjatar inte. Jag bara påtalar för Pansarvecket att han bör sluta delge omvärlden sina våldtäktsplaner.

Har Pansarvecket sagt att du är en av dem han inte tänker våldta?
Jag misstänker allvarligt att hans "våldtäktsplaner " uteslutande existerar inuti ditt huvud.....
Citera
2018-06-02, 10:25
  #591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Jag misstänker allvarligt att hans "våldtäktsplaner " uteslutande existerar inuti ditt huvud.....
Är du en av dem som han har meddelat att han inte tänker våldta?
Citera
2018-06-02, 12:22
  #592
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Är du en av dem som han har meddelat att han inte tänker våldta?
Jag utgår ifrån att han , i likhet med så gott som alla andra västerländska män , inte tänkt våldta någon överhuvudtaget .

Projicera inte dina neuroser på andra människor , det avslöjar nämligen en hel del om dig ....
Citera
2018-06-02, 12:35
  #593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Jag utgår ifrån att han , i likhet med så gott som alla andra västerländska män , inte tänkt våldta någon överhuvudtaget .

Projicera inte dina neuroser på andra människor , det avslöjar nämligen en hel del om dig ....
Ja, det hade man ju kunnat utgå ifrån om det inte hade varit för att han särskilt meddelade dem han inte tänkte våldta.
Citera
2018-06-02, 13:04
  #594
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, det hade man ju kunnat utgå ifrån om det inte hade varit för att han särskilt meddelade dem han inte tänkte våldta.

Se inlägg #578
Citera
2018-06-02, 13:44
  #595
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Se inlägg #579
Och ?
Det som framgår i den tråden är att du är besatt av tanken på att bli våldtagen av Pansarvecket , inte något annat .

Du kanske borde använda länkar till sådant som stödjer dina teser istället för sådana som bekräftar att din meningsmotståndare har rätt ......
Citera
2018-06-02, 14:38
  #596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Och ?
Det som framgår i den tråden är att du är besatt av tanken på att bli våldtagen av Pansarvecket , inte något annat .

Du kanske borde använda länkar till sådant som stödjer dina teser istället för sådana som bekräftar att din meningsmotståndare har rätt ......
Nej, det framgår inte i den tråden även om du gärna vill låtsas det.

Det som framgår i tråden är att Pansarvecket tycker det är en bra ide att berätta för folk huruvida han tänker våldta dem. Samt att jag tycker detta är sjukt.
Citera
2018-06-02, 15:04
  #597
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, det framgår inte i den tråden även om du gärna vill låtsas det.

Det som framgår i tråden är att Pansarvecket tycker det är en bra ide att berätta för folk huruvida han tänker våldta dem. Samt att jag tycker detta är sjukt.
Nu svamlar du igen...

Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vad säger du när du tänker våldta nån?

Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag gillar inte våldtäkter, och jag tänker definitivt inte våldta dig.

Game Set och Match .
Citera
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2018-06-04, 13:19
Moderator
Diskutera ämnet och inte debatten eller debattörerna, tack // Mod
2018-09-19, 22:30
  #599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muttmousse
Förstår hur du menar. Men om män respekterar kvinnornas anledningar, så är det väl inte för mycket begärt att kvinnorna ska respektera mäns anledningar?

Varför kan inte: Mäns anledningar vara lika viktiga för män, som kvinnors för kvinnor?

Jag anser att feministkvinnorna verkligen inte ska tillåtas hyckla i frågan - samt avgöra för respektive kön, vad som är viktigt för dem som tillhör just det könet. Trånande blickar på gym, kontra extremt jobbigt, högljutt och icke produktivt kackel - varför ska det ena, objektivt sett, anses vara viktigare att få slippa? Hatar verkligen allt snöflingeri åt kvinnohåll.

Män kan inte veta hur det är att vara kvinna, och feministkvinnor kan inte veta hur det är att vara man, så varför ska feministkvinnorna tillåtas ha tolkningsföreträde för båda könen, och dessutom agera olika beroende på vilket kön det gäller?

Männen har haft det FÖR bra under en låååång tid genom världshistorien! Svider det att kliva ner från tronen? Ser ej problemet att man nu äntligen höjer kvinnorna till toppen för en gångs skull!

vill du ha ett killgym, bygg dig ett eget gym då?

Extra gott är det när gubbarna grinar över detta med! Välkommen till klubben, så det har känns när ni män tryckt ner det kvinnliga könet under alla år😍 Det sjuka är att detta uppvaknandet inte skett tidigare!
Citera
2018-09-20, 00:20
  #600
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastslurp
Männen har haft det FÖR bra under en låååång tid genom världshistorien! Svider det att kliva ner från tronen? Ser ej problemet att man nu äntligen höjer kvinnorna till toppen för en gångs skull!

vill du ha ett killgym, bygg dig ett eget gym då?

Extra gott är det när gubbarna grinar över detta med! Välkommen till klubben, så det har känns när ni män tryckt ner det kvinnliga könet under alla år😍 Det sjuka är att detta uppvaknandet inte skett tidigare!
Närdå?
Under krigen?
Under hungersnöden?
Under de svåra åren, då halva Sverige emigrarede?
Eller under de åren då man lyfte sten efter sten ur våra åkrar för att kunna odla något där?
Vet du vad alla stenmurar runt åkrar och gårdar betyder?
Det är väääääldigt många mil stenmur. 99.99% av dem är plockade av män.
För att kunna ge kvinnor och barn mat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback