Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-08, 22:47
  #1
Medlem
dannerockers avatar
Hej har ett långt register av psykisk ohälsa så som ångest, gad och depp där läkarna har fan fuckat upp min hjärna med alla anti depp mediciner och benzo börjar tröttna dessutom på läkarnas tjat om att allt jag tar av min medicin är beroendeframkallande så man vill att jag skall käka i så små doser som är möjligt! Och i bland vill jag trycka ner hela benzopaketet på ett svep!! Men då har jag ju inget mer för den månaden sen😆

Samtidigt så lider jag fan varjedag istort sett att allt känns piss med all ångest .

Aldrig pysslat med droger förutom min medicin som är benzo stilnoc .


Då jag mår så jävla dåligt hela tiden börjar jag leka med tanken på att jag vill hitta den perfekta drogen som kan få min kropp att glömma ångest och all jävelskap som jag har i bagaget! Och bara få sitta och flumma skönt i några timmar! En Hypotetisk fråga!! vilken drog ni som kan sånt skulle ni rekomendera mig?
Citera
2018-05-08, 22:48
  #2
Medlem
Du har ju satt tråden i CS? Men dom svar på din fråga opiater sen vilke o hur mke beror på om du tänkt bara på "vanligt/ok" lr om du vill ha ett starkt euforiskt rus osvosv
Citera
2018-05-08, 22:49
  #3
Medlem
funktioners avatar
Ingen drog alls! Försök att själv gå till botten med vad ditt problem är istället så att du kan leva ett gott liv utan hjälp av medicin och droger
Citera
2018-05-08, 22:52
  #4
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabbh
Du har ju satt tråden i CS? Men dom svar på din fråga opiater sen vilke o hur mke beror på om du tänkt bara på "vanligt/ok" lr om du vill ha ett starkt euforiskt rus osvosv

Sorry är ny här på flash och har benzo o stilnoc i mig just nu😉
Citera
2018-05-08, 22:54
  #5
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Ingen drog alls! Försök att själv gå till botten med vad ditt problem är istället så att du kan leva ett gott liv utan hjälp av medicin och droger


Försökt i över 20 år det går inte
Citera
2018-05-08, 22:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannerocker
Sorry är ny här på flash och har benzo o stilnoc i mig just nu😉
och benzo hjälper inte mot din ångest? Tror jag får hålla med han här ovanför... Men som du beskriver det och för att ge ett rakt svar på din fråga så lägger jag min röst på opiater, väldigt lätt o fastna men det vet du väl redan själv, kratom är en väldigt lätt drog med opiatliknanderus
Citera
2018-05-08, 22:56
  #7
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabbh
och benzo hjälper inte mot din ångest? Tror jag får hålla med han här ovanför... Men som du beskriver det och för att ge ett rakt svar på din fråga så lägger jag min röst på opiater, väldigt lätt o fastna men det vet du väl redan själv, kratom är en väldigt lätt drog med opiatliknanderus

Jo benzo hjälper min ångest men jag har hög tolerans
Citera
2018-05-08, 22:58
  #8
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannerocker
Jo benzo hjälper min ångest men jag har hög tolerans

Och hur funkar hasch marijuana cannabis osv?
Citera
2018-05-08, 23:12
  #9
Medlem
blodigdiarres avatar
Svårt att säga eftersom alla är olika. Att du har ångest och depp gör det inte säkert att du skulle gilla samma knark som nån annan med ångest och depp.
Jag själv gillar amfetamin. Det ligger på mellan 200-250 kronor grammet. Ta ett kvarts gram, pulvrisera med rakblad, dra upp det i näsan. Sen har du runt 8 timmars trevlig tillvaro. Du är social och trevlig, ser inte påverkad ut. Energisk och produktiv. Sen kan du antingen ta ett kvarts gram till eller spara till senare. Att ta mer och under längre tid är meningslöst. Att IVA finns ingen anledning till. Tänk bara att när det är slut så är det slut. Två dagar max sen är det dags att äta och sova. Då slipper du också avtändningselände med att toksova en hel vecka. Antingen gillar du det eller inte. Om du inte gillar det så är det ingen fara. Dagen därpå är allt som vanligt.

Opiater är att räkna bort. Fysiskt beroende med abstinenser som om Djävulen våldtog dig i röven i 40 dagar och 40 nätter med en stridsvagnskanon. Räcker det som beskrivning? Sinnessjuka priser. Och med de abstinenserna så är man villig att göra både sjuka, omoraliska och kriminella saker.

Cannabis. Tja, lätt att få tag på. Där reagerar många på helt skilda sätt. Jag tycker det är ett jävla skit. Allt snurrar, associationsförmågan sätts ur spel, man tappar tråden, sitter och asgarvar utan anledning, närminnet slås ut, man är törstig, går för att hämta vatten, men väl i köket har man glömt vad man skulle göra.

Amfetamin alltså om du frågar mig
Citera
2018-05-08, 23:21
  #10
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Svårt att säga eftersom alla är olika. Att du har ångest och depp gör det inte säkert att du skulle gilla samma knark som nån annan med ångest och depp.
Jag själv gillar amfetamin. Det ligger på mellan 200-250 kronor grammet. Ta ett kvarts gram, pulvrisera med rakblad, dra upp det i näsan. Sen har du runt 8 timmars trevlig tillvaro. Du är social och trevlig, ser inte påverkad ut. Energisk och produktiv. Sen kan du antingen ta ett kvarts gram till eller spara till senare. Att ta mer och under längre tid är meningslöst. Att IVA finns ingen anledning till. Tänk bara att när det är slut så är det slut. Två dagar max sen är det dags att äta och sova. Då slipper du också avtändningselände med att toksova en hel vecka. Antingen gillar du det eller inte. Om du inte gillar det så är det ingen fara. Dagen därpå är allt som vanligt.

Opiater är att räkna bort. Fysiskt beroende med abstinenser som om Djävulen våldtog dig i röven i 40 dagar och 40 nätter med en stridsvagnskanon. Räcker det som beskrivning? Sinnessjuka priser. Och med de abstinenserna så är man villig att göra både sjuka, omoraliska och kriminella saker.

Cannabis. Tja, lätt att få tag på. Där reagerar många på helt skilda sätt. Jag tycker det är ett jävla skit. Allt snurrar, associationsförmågan sätts ur spel, man tappar tråden, sitter och asgarvar utan anledning, närminnet slås ut, man är törstig, går för att hämta vatten, men väl i köket har man glömt vad man skulle göra.

Amfetamin alltså om du frågar mig


Ha ha älskar din förklaring!! Med att bli rövknullad av en kanon😂

Canabisen låter ju ändå lite flummigt kul! Då jag vill vara osocial under ruset !

Amfetaminet låter helt ok det med! Men sen kommer ju det största problemet man känner ju inga kranar! Då man knappt har vänner🤔
Citera
2018-05-08, 23:27
  #11
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannerocker
Ha ha älskar din förklaring!! Med att bli rövknullad av en kanon😂

Canabisen låter ju ändå lite flummigt kul! Då jag vill vara osocial under ruset !

Amfetaminet låter helt ok det med! Men sen kommer ju det största problemet man känner ju inga kranar! Då man knappt har vänner🤔
amfetamin/tjack är det smutsigaste du kan göra.
Inte ens en horsepundare är så smutsig.
Inte blir man att må bättre heller.
när du varit utan sömn pga tjacket i några dagar så kommer du ha sån galen dödsångest och risken är stor att du tar livet av dig.

som svar till rikspundarn som säger att TS ska dra i sig ett kvarts gram tjack... håll käften ditt smuts.
ingen behöver dra i sig så mycket tjack i en lina, då är det riktigt dåligt. riktigt riktigt dåligt.

ser man inte påverkad ut av tjack? har du dragit linor med dextro?
stora svarta puckar till ögon där ögonfärgen knappt syns och en käke som är spänd och förmodligen tuggar.
för att inte tala om hur fint en tjackis luktar..

normal dagen efter? mmmm
__________________
Senast redigerad av UgLyBastard 2018-05-08 kl. 23:31.
Citera
2018-05-08, 23:30
  #12
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
amfetamin/tjack är det smutsigaste du kan göra.
Inte ens en horsepundare är så smutsig.
Inte blir man att må bättre heller.
när du varit utan sömn pga tjacket i några dagar så kommer du ha sån galen dödsångest och risken är stor att du tar livet av dig.

som svar till rikspundarn som säger att TS ska dra i sig ett kvarts gram tjack... håll käften ditt smuts.
ingen behöver dra i sig så mycket tjack i en lina, då är det riktigt dåligt. riktigt riktigt dåligt.


Hade ochså för mig någonstans att amfetamin var ångestframkallande! Då en gammal kompis som inte har ångest fick en jävla ångest av när han tog det!

Känns som man skulle vilja prova cannabis om man skulle vilja prova något
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback