Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-08, 20:44
  #1
Medlem
Såg Panta Mera reklamen i morse och fick nästan stådolme av den.
Tjejen de har med där är helt otrolig. När man ser henne i profil så ser man formerna ordentligt och det blir rena runkeriet. Blev helt tokig när jag såg hennes kropp i profil.

Här har ni videon. klicka på play när ni e inne på länken.

http://pantamera.nu/pressmedia/kampanjer/lindapira/

Helt otrolig kvinna. Hon är ju redo för ett och annat kan man säga.

Så vad tycker ni andra om denna reklamen?
Kommer ni panta som galningar nu?
__________________
Senast redigerad av mommy123 2018-05-08 kl. 20:56.
Citera
2018-05-08, 20:49
  #2
Medlem
Mackan52s avatar
Pantar redan allt jag har, det är ju dumt att torska pengarna. Du får länka något för jag har ingen TV, hur mycket skulle de kunna höja panten om de skrotade reklamtramset?
Citera
2018-05-08, 21:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Pantar redan allt jag har, det är ju dumt att torska pengarna. Du får länka något för jag har ingen TV, hur mycket skulle de kunna höja panten om de skrotade reklamtramset?

Tror inte panten höjs särskilt mycket.
Citera
2018-05-08, 21:13
  #4
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Funderar på att sluta panta.
Citera
2018-05-08, 21:49
  #5
Medlem
blodigdiarres avatar
Fan! Fan! Fan! Kontantbredband, begränsad datamängd. Se en Pantameravideo=sluuurp. Ålder? Små bröst? Stora? Lång? Kort? Ljus? Mörk? Har du sagt a får du säga b. Berätta mer om henne!
Citera
2018-05-08, 21:55
  #6
Medlem
Buhos avatar
sverige och alla som gillar den reklam som dem som var iannan om låten pantamera som är en kopia av melodin guantanamera, borde skämmas;

dem vet inte hur vacker och respekt och nästan andlig den riktiga guantanamera är,, det handlar om kubans själ så att säga men här håller man att skoja om en melodi och hittat på egna ord som om man bryr sig inte här beter man sig på tv som som en babian som har inte forskat om den originella melodin som är gammal som en träd
Citera
2018-05-08, 21:56
  #7
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Fan! Fan! Fan! Kontantbredband, begränsad datamängd. Se en Pantameravideo=sluuurp. Ålder? Små bröst? Stora? Lång? Kort? Ljus? Mörk? Har du sagt a får du säga b. Berätta mer om henne!

Om jag inte missminner mig så var det Linda Pira. Inget jättehöjdare. Musiken var inte bra den ehller
Citera
2018-05-08, 21:58
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Fan! Fan! Fan! Kontantbredband, begränsad datamängd. Se en Pantameravideo=sluuurp. Ålder? Små bröst? Stora? Lång? Kort? Ljus? Mörk? Har du sagt a får du säga b. Berätta mer om henne!

du kan ju se hennes namn i länken, så det är ju bara att googla henne.
Aldrig hört talas om henne, en riktig runkerinna dock.
Citera
2018-05-08, 21:59
  #9
Medlem
blodigdiarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
Om jag inte missminner mig så var det Linda Pira. Inget jättehöjdare. Musiken var inte bra den ehller

Då har jag inte missat något väsentligt.
Citera
2018-05-08, 22:06
  #10
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Besvikelsen var stor eftet ditt upphöjande av skitklippet.
Citera
2018-05-08, 22:12
  #11
Medlem
Efter att man har kollat hennes instagram så vill man ge henne några pump.
Citera
2018-05-08, 22:55
  #12
Medlem
Swe1227s avatar
Schyssta pattar, inget mer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback