Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-08, 19:27
  #1
Medlem
AlbusPercivals avatar
Hej,

Imorgon ska jag på ett jobbintervju där jag behöver förbereda en speech då jag har sökt ett jobb som roulette nisse där jag kommer att kasta kula inför en livekamera, min fråga till er nu är vad för slags speech är det företaget förväntar sig? Är det en kort speech och thats it eller kommer det att vara flera stycken?

Någon som kan hjälpa mig med en speech?
Citera
2018-05-08, 20:19
  #2
Medlem
KlassadSomRacists avatar
När jag spelar live-roulette så tycker jag det är ganska trevligt när den pratar med dom som spelar och gör kan skämta lite. Lämnar bordet direkt om det är nån som bara sitter där och är inte ett dugg engagerad.
Citera
2018-05-08, 20:21
  #3
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlassadSomRacist
När jag spelar live-roulette så tycker jag det är ganska trevligt när den pratar med dom som spelar och gör kan skämta lite. Lämnar bordet direkt om det är nån som bara sitter där och är inte ett dugg engagerad.


Kan du ge något exempel på hur en rolig roulette nisse agerar?
Citera
2018-05-08, 20:56
  #4
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Kan du ge något exempel på hur en rolig roulette nisse agerar?

Om du övar in rapen till limb bizkit och istället för "keep on rollin" men lägger till rollin rollin rollin roulette, hänger du med roulette! på slutete bli han säkert impad på ditt speech. lycka till

För mig kvittar ju det om roulette nissen eller nissan surrar på om allt möjligt om inte man har frågor, bättre med lite musik i bakgrunden då. Om du måste surra på med meningslös crap, köp en teleprompter och lägg in några miljoner förtextad på diverse prat om ditt å datt så slipper du bli utbränd
Citera
2018-05-09, 15:53
  #5
Medlem
Ett förslag, när du söker jobb, prata på svenska.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback