Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-08, 03:14
  #1
Medlem
Tänkte fira min retur till fb genom nytt inlägg.
Har kört 3 dagar 250mg och nu andra dagen på 500mg.

Tänkte köra ytterligare 10-14 dagar av 500mg.

Då jag redan är lean undrar jag om ni som är erfarna av denna substans har något att flika in med?

Hur långt kommer jag hamna? Åsikter om längd? Osv.

Redan kört 1 gång tidigare och gjort research så vet vad jag gör så har vi fått det ur vägen.
Citera
2018-05-08, 09:07
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Research-Purpose
Tänkte fira min retur till fb genom nytt inlägg.
Har kört 3 dagar 250mg och nu andra dagen på 500mg.

Tänkte köra ytterligare 10-14 dagar av 500mg.

Då jag redan är lean undrar jag om ni som är erfarna av denna substans har något att flika in med?

Hur långt kommer jag hamna? Åsikter om längd? Osv.

Redan kört 1 gång tidigare och gjort research så vet vad jag gör så har vi fått det ur vägen.

Varför behöver du DNP när du redan ligger på 11%? Borde in Clenbuterol och hårdare träning ge bättre resultat?
Citera
2018-05-09, 02:58
  #3
Medlem
Varför inte se hur långt ner man kan komma.
Clen är en (enligt mig) bara svag central stimulerande precis som effedrin.
Många tävlande kör dnp för att komma ner längre, men tävlande är inte heller de som brukar dela med information...
Citera
2018-05-09, 03:00
  #4
Medlem
Vad man kan göra med den mänskliga kroppen och hur den reagerar kommer alltid att förbluffa och intressera mig.

Drug are great, in great moderation.
Citera
2018-05-10, 00:15
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Research-Purpose
Varför inte se hur långt ner man kan komma.
Clen är en (enligt mig) bara svag central stimulerande precis som effedrin.
Många tävlande kör dnp för att komma ner längre, men tävlande är inte heller de som brukar dela med information...


jävla amatör XD ligger på 12% BF just nu, har inte ens jobbat för det och kommer förmodligen bli hårdare än dig med ditt DNP i slut ändan... varför ska du peta i dig rått gift för?

jag är tävlande och jag känner många tävlande o det är fan ingen som är dum nog o slänga i sig den här skiten...

om du inte kan äta cleant o sköta din diet är du i fel sport, om du måste fuska ut kcal för att bli hård så ska du använda HGH-frag inget annat.. allt annat är rent skit och gift för din kropp
Citera
2018-05-10, 04:02
  #6
Medlem
Alla har olika åsikter och värderingar. Att kalla någon amatör ar arrogant och irrelevant.
Dnp använd av tävlande över hela världen, vissa talar om det andra inte.
Dina egna vänner har varken jag koll på eller är speciellt intresserad.
Denna post är för dem som är intresserade och öppensinnade så nu fortsätter vi utan shortsight🙏
Citera
2018-05-10, 04:06
  #7
Medlem
Tänkte även nämna det att många i logs på misc bla klagar på ”galen” hunger på doser över 200mg, personligen tycker jag detta låter som otroligt svag självkontroll/lack av dedikering.

Har personligen inga spec hunger cravings och detta kan man blocka genom central stimulerande tex effedrin.
Citera
2018-06-03, 11:26
  #8
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jävla amatör XD ligger på 12% BF just nu, har inte ens jobbat för det och kommer förmodligen bli hårdare än dig med ditt DNP i slut ändan... varför ska du peta i dig rått gift för?

jag är tävlande och jag känner många tävlande o det är fan ingen som är dum nog o slänga i sig den här skiten...

om du inte kan äta cleant o sköta din diet är du i fel sport, om du måste fuska ut kcal för att bli hård så ska du använda HGH-frag inget annat.. allt annat är rent skit och gift för din kropp

Håller helt och hållet med här helt onödigt när man fixar det enkelt med disciplinerad kost.
Är också tävlande och ligger på 6,3% bf under bulk med clean kost i dagsläget.
Var och en gör som den vill, bara en åsikt i flödet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback