Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-23, 16:33
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Klart det finns på BC, jag finns ju där.

Det gäller bara att hitta guldkornen, det är den jobbiga delen. Många är förbannat tråkiga och vågar ändå inte ses i slutändan.

då gäller det bara att hitta dig alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av SnlYder
Finns nog ganska många mer eller mindre "riktiga" sexuella sadister (definitivt fler män än kvinnor).
Även om jag lite åt switch-håller (variation är bra) så är jag väl medveten om hur pass mycket jag njuter av det som gemene man skulle säga är ren sexuell sadism och känner en hel del med snarlik läggning.

Personligen skulle nog jag mycket väl kunna tänka mig att utföra min hemska experiment på en transa om personkemin var rätt.
Vet att jag inte är ensam så jag tror nog det löser sig för dig.

inte haft någon tur änsålänge :/
vad är det för hemska experiment du tänker på? haha
Citera
2018-06-27, 10:35
  #26
Medlem
tuggishs avatar
Sadister? Prova att maila lite folk inlagda på rättspsyk

Nemen jag har lite svårt att se vem det är som går igång på detta, att tillfoga smärta. Skulle nog leta efter någon som har väldigt lite makt i vardagen, någon tyst introvert kille som blir överkörd hela dagarna på jobbet. Sen ska han gärna vara porrskadad också om han gillar transor.

Sorry om detta låter kränkande men jag har bara svårt att se vem som har det som sin grej! Bara lägga upp en annons på forum för sånt och pröva, typ darkside så får du se vad som händer!
Citera
2018-06-27, 11:27
  #27
Medlem
Det är inte svårt alls?
Och skriver du kontrakt så finns det väldigt få legala hinder så det är ju ett alternativ om du tror att dom inte vågar för att samhället är som det är.

Om en tjej (men inte vilken som helst, jag måste ju vilja röra tjejen med) säger "gör exakt vad du vill" så gör jag exakt vad jag vill med den tjejen.
Men även jag skulle vara lite försiktig med någon jag inte känner och begära det skriftligen (oavsett samtyckeslagen här) för att kunna visa att hon minsann var med på VAD SOM HELST UTAN FÖRBEHÅLL.

Annars kan det kvitta, vanilla funkar bra för mig med även om det är tråkigt i längden.
Men alltså, allt eller inget för min del.
Citera
2019-01-18, 19:47
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbuseMe
Hej, transtjej på 21 år här. börjar med att säga att detta är första inlägget så sorry om jag lagt det fel. Tyckte det kändes som bästa stället efter att ha läst reglerna, anyways.

Som titeln frågar, vart finns dessa män? Jag har både konton på DS och BC men antingen är det oseriösa folk, folk som gillar vanilj och som inte läst vad jag söker eller bara personer som vill ha bilder.

Trodde det skulle finnas gott om män som gillar TPE och 24/7 och bara brutalt sex in general. Hade tydligen fel.

Så antar att min fråga är, idéer för Kk-sidor med lite mindre vanilj?

Här....
Citera
2019-01-19, 22:08
  #29
Medlem
kaffepirats avatar
många män påstår dig vara dominant/sadist etc för att de tittat på lite för mycket porr och fegar ur när de kommer till kritan, har några kompisar som varit med om detta.. kan själv säga att jag varit en av dessa och det jag kommit fram till är att det krävs väldigt mycket kemi och tillit från båda håll innan man kan vara bekväm och 'gå loss' och när man träffar någon de klickar på den nivån med så är det helt uinderbart!

låt de ta tid, börja smått och bygg upp en tillit.. om du nu är en äkta ug så förstår du nog själv att det är din plikt att uppfylla din herres behov, så börja där.. om du får respekt och han är lyhörd så klart.

så.. respekt, tillit, kommunikation, vara bekväm och lyhörd.. så löser de sig ska du se.
Citera
2019-01-21, 05:01
  #30
Medlem
214782s avatar
Klart vi finns. DS är ju en bra början men ge dig ut mer i klubblivet så du faktiskt får träffa på folk och vara social själv.

Sedan har ju du personligen ett hinder som andra tjejer inte har - en kuk. Visst finns det många som inte har några problem med det men det är också en större sannolikhet att just dessa enbart ser dig som en vandrande fetish.

TPE och 24/7 är inget du kan förvänta dig från BC. Det är inget kk-alternativ utan måste ha en stabil relation i grunden. Och det är inte precis något som bara trillar in i inkorgen.
Citera
2019-01-21, 09:03
  #31
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 214782
Klart vi finns. DS är ju en bra början men ge dig ut mer i klubblivet så du faktiskt får träffa på folk och vara social själv.

Sedan har ju du personligen ett hinder som andra tjejer inte har - en kuk. Visst finns det många som inte har några problem med det men det är också en större sannolikhet att just dessa enbart ser dig som en vandrande fetish.

TPE och 24/7 är inget du kan förvänta dig från BC. Det är inget kk-alternativ utan måste ha en stabil relation i grunden. Och det är inte precis något som bara trillar in i inkorgen.

Självklart besöker även sadister BC emellanåt, så det där låter mest som Old Guard-snack. Inte ens de bästa sadisterna är självraggande, så man måste fortfarande ha en stor kontaktyta.

Vill man veta om en person är kapabel att ha en långvarig sadistisk relation så kan man låta personen prata på och lyssna huruvida han berättar om att han haft detta tidigare och isåfall hur långvarig den blev. Man kan även kolla hur stor personens "leksakslåda" är, gärna med bildbevis. Får man då bilder rippade från webbutiker så är det ett tecken på att det ljugs. Snacka kan alla. Och det är nog snarare regel än undantag att dessa fina så kallade "livsstilare" från Old Guard hamnar i en helt vanlig tråkig relation eventuellt kryddad med hundra piskrapp någon gång i veckan eller på navelskådartillställning. Fråga tjejerna som varit i dessa relationer och tröttnat, dessa gammelgubbar är hur trista som helst. Sens moral: de som är mest sugna på att framstå som "äkta" lever knappast i den porrfantasi som de flesta hoppas på när de söker såna här relationer. MEN de finns.
Citera
2019-01-28, 08:10
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Klart det finns på BC, jag finns ju där.

Det gäller bara att hitta guldkornen, det är den jobbiga delen. Många är förbannat tråkiga och vågar ändå inte ses i slutändan.


slutade kolla här för tröttnade på trolls, men du låter väldigt intressant om man får säga så haha.
har inte lyckat träffa en enda för att alla backar ur.
Citera
2019-01-28, 16:25
  #33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AbuseMe
Hej, transtjej på 21 år här. börjar med att säga att detta är första inlägget så sorry om jag lagt det fel. Tyckte det kändes som bästa stället efter att ha läst reglerna, anyways.

Som titeln frågar, vart finns dessa män? Jag har både konton på DS och BC men antingen är det oseriösa folk, folk som gillar vanilj och som inte läst vad jag söker eller bara personer som vill ha bilder.

Trodde det skulle finnas gott om män som gillar TPE och 24/7 och bara brutalt sex in general. Hade tydligen fel.

Så antar att min fråga är, idéer för Kk-sidor med lite mindre vanilj?

TPE och brutalt sex är inget man börjar med i en relation, det är sådant som växer fram. Orsaken beror på att det finns för många galningar som tror de vill något men inte vill det etc etc. Ingen idé att åka i fängelse för sådant.

Vill du ha det direkt så träffa blattar med dålig självkänsla. Dock kan nog brutalt sex bli knepigt då de mest är inne på TPE (frivilligt eller inte spelar ingen roll, det är TPE som gäller) och deras version av "brutalt sex" oftast är skrattretande vanilj.
Citera
2019-01-29, 00:57
  #34
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuseMe
slutade kolla här för tröttnade på trolls, men du låter väldigt intressant om man får säga så haha.
har inte lyckat träffa en enda för att alla backar ur.

Gissar att rätt många är lite nyfiken på dig och vill pm dig.
Men det går inte, du måste komma över 50 inlägg innan man kan pm dig, sen ska du få se att grejer kommer hända.
Citera
2019-01-29, 01:01
  #35
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuseMe
slutade kolla här för tröttnade på trolls, men du låter väldigt intressant om man får säga så haha.
har inte lyckat träffa en enda för att alla backar ur.

Haha, just nu är det nog väldigt svårt att få fast mig dock. Men lycka till.
Citera
2019-02-06, 20:59
  #36
Medlem
Yppsilons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepirat
många män påstår dig vara dominant/sadist etc för att de tittat på lite för mycket porr och fegar ur när de kommer till kritan, har några kompisar som varit med om detta.. kan själv säga att jag varit en av dessa och det jag kommit fram till är att det krävs väldigt mycket kemi och tillit från båda håll innan man kan vara bekväm och 'gå loss' och när man träffar någon de klickar på den nivån med så är det helt uinderbart!

låt de ta tid, börja smått och bygg upp en tillit.. om du nu är en äkta ug så förstår du nog själv att det är din plikt att uppfylla din herres behov, så börja där.. om du får respekt och han är lyhörd så klart.

så.. respekt, tillit, kommunikation, vara bekväm och lyhörd.. så löser de sig ska du se.

Verkligen, det är inget man bara hoppar in i direkt. Sen kan person säga att den vill ha hårt sex och bli dominerad, men man märker att det ändå innebär vissa preferenser för vad den person ser det som. Så det där TPE 24/7 är något man måste, hur osexigt det än är, reda ut tillsammans och förstå varandra vad den andra vill.

För, tex lär ju inte TS egentligen vilja ha en dom som 24/7 dominerar med att faktiskt psykiskt skada och förnedra denne. Utan ramen är ändå ganska fantasifull, tex av att vara ett sex-objekt 24/7 för den andras njutning, som TS får njutning av. Men det lär ju inte vara sexigt för TS att vara ett sex-objekt för en som enbart helt soniskt egoistiskt utnyttjar hen och inte faktiskt ser till TS:s njutning att vara en sub som hen vill.

Krävs ofta en mogen man med självsäkerhet som inte direkt kommer av att sitta på mörka forum där man blir kåt och hänger en timma eller två.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback