Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-08, 06:25
  #13
Medlem
Varför stödja ett islamskt skithål till land, med en bindgalen president som just röstat för att tillåta barnäktenskap, har ni inga problem med att bidra till det?
Citera
2018-05-08, 14:24
  #14
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 251
Varför stödja ett islamskt skithål till land, med en bindgalen president som just röstat för att tillåta barnäktenskap, har ni inga problem med att bidra till det?

Erdogan är sjuk i huvudet, men är inte du en del av det Sverige som välkomnar de amerikanska inslagen i landet? Dubbelmoral, minst sagt. Kristendomen har mördat långt många fler människor än islam. All extremism är lika vidrig.

Nej, jag är inte muslim. Jag är väldigt arisk och svensk, men hjärndöd dubbelmoral har jag svårt för.

OT: Turkiet är säkert. Jag var där för ett par månader sedan, både i Istanbul och Antalya. Säkerhetsmässigt är nog storstäder i väst (Paris, London osv) störst risk för terrorism, som många i tråden redan nämnt. Samtidigt känns läget lite mer stabilt just nu, så det är bara att åka dit du är sugen
Citera
2018-05-08, 14:25
  #15
Medlem
Kattenxs avatar
Givetvis bör man inte åka till Turkiet om man inte vill stödja ISIS och erdogan.
Citera
2018-05-08, 15:18
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
är inte du en del av det Sverige som välkomnar de amerikanska inslagen i landet?

Jag välkomnar inslag från många olika kulturer och länder men islam kommer jag aldrig stödja med mina pengar. De som frivilligt köper halal-produkter eller åker till menaländer sponsrar ju terrorgrupper indirekt. Viss skillnad.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2940268

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback