Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-15, 09:33
  #733
Medlem
Den här tjejen är lite som Blondinbella. Har världens hybris och tror att alla bryr sig om henne. Vi vill bara läsa skvallret, ingenting om dig!
Citera
2019-10-15, 21:14
  #734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no.mercy
Nej, inte vara gullig mot någon, fast å andra sidan finns det gulligrisar eller hatobjekt.

Camilla triggar mig inte, har t o m försvarat henne här.

Det som är sorgligt att de som kommenterar är totalt gränslösa. Visar ingen respekt ens för Camilla.
Camilla har undanbett negativa kommentarer om utseendet, div spekulationer om diagnoser, graviditeter, droger etc.

I dag kl 0900 var det inlägg avseende Isabella Löwengrip

div kommentarer
- hon är ful
- hon är galen och påverkad
- hon är narcissist

De här kommentarerna går stick i stäv med Camillas s k regler, vet att Isabella är inte Camillas favorit men hon borde kanske rensa en aning bland kommentarerna. Vilket hon inte gärna gör när det handlar om IL.

Häromdagen utpekades en annan influencer (Camillas favvo) som droganvändare, det togs bort inom några minuter vilket är ju helt rätt, man ska inte peka ut ngn.

Vad vill jag ha sagt med detta inlägg, ja enbart att det finns saker att förbättra i klimatet på Bloggbevakning.

Och, en sak till - är inte Isabellas anhängare, kan dock reagera ändå.

Ja och helt ärligt om Camilla ville att någon ska följa hennes regler så kan hon ha ett modifierat kommentarsfält där hon godkänner kommentarer i efterhand så folk vackert fick vänta. Tror det skulle räcka med att hon hade så en vecka för att folk skulle skärpa sig. Men hon vill ha en blogg med elak ton. Nu får hon vara mobbaren istället för mobbad. Tror det är det hon måste menat att hon vill lära sina bonusbarn för annars förstår jag verkligen inte vad hon vill lära dem.

Men när hela denna veva med Isabella började för någon vecka sen då släppte hon istället HELT fritt på modereringen igen. Sen skyller hon på att hon inte suttit vid datorn hela dagen så hon har inte kunnat radera. Men då kanske man inte ska skriva ett sådant inlägg en sådan tid om man nu är mån om tonen i kommentarsfältet.
Citera
2019-10-16, 10:42
  #735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knorris579
Ja och helt ärligt om Camilla ville att någon ska följa hennes regler så kan hon ha ett modifierat kommentarsfält där hon godkänner kommentarer i efterhand så folk vackert fick vänta. Tror det skulle räcka med att hon hade så en vecka för att folk skulle skärpa sig. Men hon vill ha en blogg med elak ton. Nu får hon vara mobbaren istället för mobbad. Tror det är det hon måste menat att hon vill lära sina bonusbarn för annars förstår jag verkligen inte vad hon vill lära dem.

Men när hela denna veva med Isabella började för någon vecka sen då släppte hon istället HELT fritt på modereringen igen. Sen skyller hon på att hon inte suttit vid datorn hela dagen så hon har inte kunnat radera. Men då kanske man inte ska skriva ett sådant inlägg en sådan tid om man nu är mån om tonen i kommentarsfältet.
Camilla gör bort sig ordentligt. Hon förstår uppenbarligen inte hur detta får henne att framstå?
Som en oseriös skvallerbloggare som saknar fungerande moralisk kompass. Som en mobbare som ivrigt hejar på elaka kommentarer om utseende, spekulationer om prostitution och allt möjligt. Allt är tillåtet att skriva om Bella.

Cissi Wallin hade kanske rätt i det hon skrev för några år sedan då bloggen var relativt ny, om att Camilla är en fruktansvärd mobbare. När Camilla började skriva mer kritisk, dock sant, även om Cissi, startade Cissi, som tidigare sagt att hon gillade bloggen, stor uthängning om Camilla hos sig själv, Lady Dahmer och Elaine E, om vilken hemsk människa och iskall mobbare Camilla var. De jämförde till och med Camillas beteende med det hos en misshandlande man, ömsom snäll/smekande för att sedan plötsligt elakt slå till. Efter det har Camilla inte yttrat ett negativt ord om Cissi, däremot väldigt mycket fjäskande. Slump?

Camilla verkar obehaglig och manipulativ.
Citera
2019-10-16, 11:01
  #736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vilad
Camilla är en äcklig mobbare, säkert har hon det sämsta självförtroendet. Hon är så jäkla avundsjuk på alla snygga framgångsrika influensers.
Hon är snart 40 år gammal och behöver lite mer stimulans för att inte regradera intellektuellt. Att sitta och läsa bloggar och kommentarsfält nonstop hela dagarna verkar ha påverkat henne starkt negativt.

I början var inläggen humoristiskt skrivna och på en högre nivå. Nu är nivån all-time low med massa återkommande hån mot Bella gällande precis allt. Det drar ner hela bloggen i en snabbt virvlande nedåtgående spiral.

En sak är säker- ingen kommer någonsin att ta Camilla seriöst i yrkeslivet igen.
Citera
2019-10-16, 20:40
  #737
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmaslemma
Hon är snart 40 år gammal och behöver lite mer stimulans för att inte regradera intellektuellt. Att sitta och läsa bloggar och kommentarsfält nonstop hela dagarna verkar ha påverkat henne starkt negativt.

...

En sak är säker- ingen kommer någonsin att ta Camilla seriöst i yrkeslivet igen.

Det där är ju trams.

Bara för att man upprepar en huvudlös lögn många gånger så blir det inte till sanning.

Kryp in under din sten igen och stanna där.
Citera
2019-10-17, 09:43
  #738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billingvar
Det där är ju trams.

Bara för att man upprepar en huvudlös lögn många gånger så blir det inte till sanning.

Kryp in under din sten igen och stanna där.
Hej! Vilket välformulerat svar . Skummade igenom dina senaste inlägg och konstaterar bara att det inte är någon idé att diskutera med dig. Ha det bra!
Citera
2019-10-17, 15:13
  #739
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmaslemma
Hon är snart 40 år gammal och behöver lite mer stimulans för att inte regradera intellektuellt. Att sitta och läsa bloggar och kommentarsfält nonstop hela dagarna verkar ha påverkat henne starkt negativt.
[...]
"regradera"
Citera
2019-10-17, 18:26
  #740
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
"regradera"

Regrediera
Citera
2019-10-17, 19:01
  #741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billingvar
Regrediera
Där gick det lite för snabbt på tangenterna
Citera
2019-11-06, 22:04
  #742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmaslemma
Camilla gör bort sig ordentligt. Hon förstår uppenbarligen inte hur detta får henne att framstå?
Som en oseriös skvallerbloggare som saknar fungerande moralisk kompass. Som en mobbare som ivrigt hejar på elaka kommentarer om utseende, spekulationer om prostitution och allt möjligt. Allt är tillåtet att skriva om Bella.

Cissi Wallin hade kanske rätt i det hon skrev för några år sedan då bloggen var relativt ny, om att Camilla är en fruktansvärd mobbare. När Camilla började skriva mer kritisk, dock sant, även om Cissi, startade Cissi, som tidigare sagt att hon gillade bloggen, stor uthängning om Camilla hos sig själv, Lady Dahmer och Elaine E, om vilken hemsk människa och iskall mobbare Camilla var. De jämförde till och med Camillas beteende med det hos en misshandlande man, ömsom snäll/smekande för att sedan plötsligt elakt slå till. Efter det har Camilla inte yttrat ett negativt ord om Cissi, däremot väldigt mycket fjäskande. Slump?

Camilla verkar obehaglig och manipulativ.

En researchgrupp erbjöd nyligen Camilla information om vad Cissi Wallins hot till Henrik Johansson nu senast bestod i precis som ett flertal slaskjournalister vi gillar att driva med. Hon satte sig på en riktigt hög häst och det var ganska kul att se.

"Min sida har både ett utgivningsbevis och en extern chefredaktör, men här behöver jag inte ens hans åsikt för att kunna konstatera att en publicering av det material du beskriver skulle kunna kosta mig både min trovärdighet och mitt utgivningsbevis.

Jag förstår helt ärligt inte hur någon överhuvudtaget skulle vilja ställa sig bakom en sådan publicering.
Ingen chefredaktör värd sitt namn skulle göra det, och med tanke på att det hela går ut på att skada Henriks flickvän så mycket det bara går, så borde du skämmas som bidrar till det!

Bästa hälsningar,
Camilla

Camilla Gervide
"

Nu har hon fått något att gå på mot Cissi i och med Haveristernas påståenden.

Hon vet numera vad det handlar om när Cissi sa ifrån, men kom inför framtiden ihåg att hon måste tänka på sin trovärdighet och att man ska visa hänsyn med sina publiceringar och vi borde skämmas.

Schibstedtägt.
Citera
2019-11-06, 22:44
  #743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning
En researchgrupp erbjöd nyligen Camilla information om vad Cissi Wallins hot till Henrik Johansson nu senast bestod i precis som ett flertal slaskjournalister vi gillar att driva med. Hon satte sig på en riktigt hög häst och det var ganska kul att se.

"Min sida har både ett utgivningsbevis och en extern chefredaktör, men här behöver jag inte ens hans åsikt för att kunna konstatera att en publicering av det material du beskriver skulle kunna kosta mig både min trovärdighet och mitt utgivningsbevis.

Jag förstår helt ärligt inte hur någon överhuvudtaget skulle vilja ställa sig bakom en sådan publicering.
Ingen chefredaktör värd sitt namn skulle göra det, och med tanke på att det hela går ut på att skada Henriks flickvän så mycket det bara går, så borde du skämmas som bidrar till det!

Bästa hälsningar,
Camilla

Camilla Gervide
"

Nu har hon fått något att gå på mot Cissi i och med Haveristernas påståenden.

Hon vet numera vad det handlar om när Cissi sa ifrån, men kom inför framtiden ihåg att hon måste tänka på sin trovärdighet och att man ska visa hänsyn med sina publiceringar och vi borde skämmas.

Schibstedtägt.

En researchgrupp typ hjärntvättade cissi feminister eller har hennes man hivat upp plånboken och köpt in researchen för att langa ut och försöka rädda Cissis anseende?? Svaret hedrar henne iaf, Cissi Wallin är ett jävla kryp som jag hoppas får det värsta straff hon kan tänka sig nämligen förpassas in i tystnaden och för evigt betraktas som en föredetting. Den människan är nu en härdsmälta av Tjernobyls storlek
Citera
2019-11-06, 23:11
  #744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten
En researchgrupp typ hjärntvättade cissi feminister eller har hennes man hivat upp plånboken och köpt in researchen för att langa ut och försöka rädda Cissis anseende?? Svaret hedrar henne iaf, Cissi Wallin är ett jävla kryp som jag hoppas får det värsta straff hon kan tänka sig nämligen förpassas in i tystnaden och för evigt betraktas som en föredetting. Den människan är nu en härdsmälta av Tjernobyls storlek

Att vissa delar av det politiska spektrat knivhugger varandra för fulla muggar så fort tillfälle erbjuds är inget någon normal människa har något emot i dessa tider, "Schibstedtägt" borde vara kodordet för de initierade i den föregående posten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback