Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-07, 10:43
  #1
Medlem
black.crowes avatar
Jag skulle vilja ha tips på helkroppspass i stil med detta som jag har kört några gånger och gillar skarpt.

https://youtu.be/l0gDqsSUtWo

Gillar tempot och att man inte behöver kånka av och på med en massa vikter mellan alla övningar, utan att man kör på bara med väldigt lite vila mellan.

Kör i normala fall splittade tunga pass men har på senare tid börjat föredra denna typen av träning som omväxling ca en gång i veckan.

Så alla tips mottages tacksamt
Citera
2018-05-07, 11:09
  #2
Avstängd
creepingdeaths avatar
du har ett pass som du gillar skarpt. kör med det då.

jag tänker inte kolla på en videofilm för att veta vilket pass du gillar.
Citera
2018-05-07, 11:10
  #3
Medlem
Swe1227s avatar
Har Inga tips att ge. Ska man bara göra tre repetitioner på varje övning?
Citera
2018-05-07, 11:14
  #4
Medlem
black.crowes avatar
Jag söker tips och inspiration på liknande typer av pass.
Du behöver absolut inte kolla filmen, inte heller svara om du inte ligger inne med något vettigt.
Citera
2018-05-07, 11:47
  #5
Medlem
D_V_Ss avatar
https://www.t-nation.com/training/fu...of-the-legends
Citera
2018-05-07, 13:25
  #6
Medlem
Googla på Tactical Barbell, gissar att du kan hitta lite inspiration i diskussioner kring det på t ex reddit
Citera
2018-05-07, 13:44
  #7
Medlem
ZrankFanes avatar
I och med att du använde youtube som exempel kan jag ge en annan youtuber som exempel. Nämligen ”Alphadestiny” som till synes och enligt han själv är naturlig (om det är av intresse) och som dessutom säger att helkropps-träning är bäst. Tror att han har ett par videos på just det du söker.
Citera
2018-05-10, 11:12
  #8
Medlem
Jag brukar rigga upp en drag, en press och en Ben övning. Tex knäböj, chins och militärpress, ca 75-85% av 1RM. Jag går mellen övningarna, 30-60s vila mellan set. 2-3 reps, 10 set. Funkar för mig och du blir rejält svettig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback