Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-06, 21:03
  #1
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Har en Iphone 6 plus 128 gb som började skriva egna bokstäver på skärmen av sig själv vilket ledde till att den blev avaktiverad. Efter ett antal misslyckanden så blev den helt avaktiverad och står på skärmen att jag ska ansluta till Itunes.

Sagt och gjort, testat detta ett antal gånger, men varje gång jag laddar ner den sk. återställningsfilen så tar det för lång tid och detta avbryts.

Vad gör Apple och Indiern på hörnet som vill ha 500 kr för att ansluta till Itunes för att se felet? Indiern har hjälpt mig tidigare med dotterns tidigare telefon, men vill klara av detta själv.

Har fått en felkod som jag tytt till att det är något knas med server mellan apple och min säkerhet och man kan ta sig ur det, men hur? Har windows 10 och iOs nånting. Funkar inte på något.

Hjälp snälla?
Citera
2018-05-06, 21:48
  #2
Medlem
deadhead.s avatar
Testat DFU mode? DFU
Citera
2018-05-09, 14:13
  #3
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Testat DFU mode? DFU

Nej, vad är det? Hur gör man? Inte så haj på detta, vill bara att det ska funka!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback