Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-05, 04:27
  #1
Medlem
Hallå alla flashbackare.Då jag har svårt att koncentrara mig och är ganska trött så tänkte jag om det fanns något kosttillskott man kan använda(Jag ska inte gymma)Har kikat lite på adrenex.Jag vill ha något så starkt som möjligt som man blir mer fokuserad och pigg på.Jag lämnar up så tjack och andra droger är inte aktuellt tyvärr annars hade det vart mitt första val.
Citera
2018-05-05, 06:07
  #2
Medlem
Pallestroms avatar
Har du gjort någon utredning pga detta?
Citera
2018-05-05, 08:04
  #3
Medlem
constants avatar
http://www.fass.se/LIF/product?docTy...9730302000030&
Citera
2018-05-05, 17:41
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigboy1337
Hallå alla flashbackare.Då jag har svårt att koncentrara mig och är ganska trött så tänkte jag om det fanns något kosttillskott man kan använda(Jag ska inte gymma)Har kikat lite på adrenex.Jag vill ha något så starkt som möjligt som man blir mer fokuserad och pigg på.Jag lämnar up så tjack och andra droger är inte aktuellt tyvärr annars hade det vart mitt första val.

Kaffe i större mängd ger ett amfetamin liknande rus. Drack kaffe 2 dagar (1-3liter/dag) sedan kaffefritt en dag och börja om igen(slapp segheten 3e dagen som man får när man ej druckit morgonkaffet), gjorde detta för att toleransen skulle hållas nere.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback