Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-08-12, 10:19
  #85
Medlem
Jacobssteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaiseMonCul
Varför skulle det vara oacceptabelt att skaffa en dildo/vibrator (eller fyra)? Tro mig, du kommer att få uppleva dom mest magiska orgasmerna med en dildo jämfört med en riktig kuk...dessutom betydligt fler på raken när dildon är hård HELA TIDEN. Och du behöver inte öda tid eller energi på att få den hård heller. Kör hårt
Hörrö.....Så får man int säg. Jer kränkande vettu....
Citera
2018-08-12, 10:26
  #86
Medlem
Jacobssteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Du får gärna styrka det!
Inte svårt alls. Ät 1 apelsin per dag och drick 3 glas vatten=6 dl. Inget annat Du går ned i vikt, var så säker....
Citera
2018-08-12, 16:58
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Då är ditt BMI 29, dvs ganska överviktig.

Det är svårt att äta sig smal, ta många långa promenader, övergå sedan till löpning i lugnt tempo och öka takt och distans allt eftersom.

Ja, det är väl ganska självklart? Tricket är som bekant att INTE äta (för mycket).

Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Tvärt om.
Det är så gott som omöjligt att gå och träna sig smal.
En timmes hård löpning äter du ikapp på fem minuter framför teven.
Dessutom stimulerar träning hungern hos många.
Vikten regleras i princip uteslutande i köket.
Det är högst möjligt att träna sig smal, men man ska naturligtvis ha nån form av beslutsamhet och förmåga att motstå minsta frestelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Stämmer, med ett BMI på 29 springer man inte alls.

Och ska man "unna" sig en kaka för att man varit på en löprunda har man tappat konceptet, eller rättare sagt aldrig hittat det.
Väl talat!
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Och vari ligger självbevarlsedriften i att mosa i sig 200g äcklig choklad?

Man äger för fan sitt eget ansvar!

Man kan inte äta sig smal. Det är tekniskt fysiskt omöjligt.
Det undrar jag också. 200 gram LJUVLIG marabou schweizernöt däremot, drar jag på max 10 minuter... MEN jag springer också (dock inte samtidigt) milen regelbundet, och två mil om jag bestämt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
så man kan stimulera sin metabålism till det bättre men ändå gå upp så länge man äter mer än man förbrukar? Finns liksom inga biohacks?
Naturen har biohackat en del människor och gett dem hög förbränning.
Tjocka människor skyller dock ofta på "förbränningen" samtidigt som de trycker en tvåliters cola framför tvn VARJE DAG
Citera
2018-08-12, 20:37
  #88
Avstängd
Kick88s avatar
Att onanera är väl känt att vara avstressande. Du behöver verkligen inte vara orolig att vara otrogen.
Citera
2018-08-12, 20:40
  #89
Medlem
NiccoJs avatar
Om du får klia bäret i din ensamhet är det han som ska skämmas inte du!
Citera
2018-08-12, 20:42
  #90
Medlem
Denoms avatar
Fundera på varför han tycker du är såpass äcklig att han inte vill ha sex med dig först så kanske det går bättre.
Citera
2018-08-12, 23:04
  #91
Medlem
Stonedboys avatar
Om du slutar tänka på sex och snusk helt då? Det är nog enklast i det här fallet då behöver du inte bekymra dig så mycket.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback