Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-07, 19:17
  #13
Medlem
Nyare ChromeBooks har Google Play så det är därifrån man hämtar och installerar Firefox. Den finns där och det är bara att klicka på Installera.
Citera
2018-05-07, 19:40
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
Varför laddade du ner Android? Enligt uppgifter tidigare i tråden så kör din dator redan Android, så jag ser ingen nytta alls med att ladda ner något du redan har och använder.

jaja iallfall jag ladda ner två olika typer av firefox och min operativsystem stödjer fortfarande inte de.
Citera
2018-05-07, 19:41
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobiltelefon
Nyare ChromeBooks har Google Play så det är därifrån man hämtar och installerar Firefox. Den finns där och det är bara att klicka på Installera.


Min är inte ny därmed har den inte google play.
Citera
2018-05-07, 19:44
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momme99
jaja iallfall jag ladda ner två olika typer av firefox och min operativsystem stödjer fortfarande inte de.

Kan du lägga upp en länk till exakt den sida som du försöker ladda ner Firefox ifrån? Och om det finns fler alänkar där måste du påpeka vilken du använder.
Citera
2018-05-07, 20:29
  #17
Medlem
Det finns en länk här och den indikerar att en Acer ChromeBook R11 kan köra en Androidkompatibel version av Firefox.

How to run Firefox Quantum on a ChromeBook

Du får uppdatera den till en nyare version av Chrome OS.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback