Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-04, 14:54
  #1
Medlem
von-Utfalls avatar
Sitter på jobbet och har skickat ett viktigt mejl. I Skickat-mappen så är det en ' - symbol som omgärdar mejladressen jag skickade till.

Ex: 'klas@xkommun.se'

Vad innebär de symbolerna? Så ser det inte ut på de andra mejlen jag skickat. Har inte fått felmeddelande så antar att det ändå kommit fram?
Citera
2018-05-04, 15:21
  #2
Medlem
2560ps avatar
Intressant! Har själv sett det då och då, men aldrig funderat mer på det. Kan det vara att det är skickat med läskvitto? Eller oformaterad text kanske?

EDIT: Varken eller. Kollade min utbox nu, de med tecknet finns inte i min adressbok. Då skrivs mejladressen ut istf namnet på kontakten. Det var inte svårare än så
__________________
Senast redigerad av 2560p 2018-05-04 kl. 15:23.
Citera
2018-05-04, 20:44
  #3
Medlem
von-Utfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Intressant! Har själv sett det då och då, men aldrig funderat mer på det. Kan det vara att det är skickat med läskvitto? Eller oformaterad text kanske?

EDIT: Varken eller. Kollade min utbox nu, de med tecknet finns inte i min adressbok. Då skrivs mejladressen ut istf namnet på kontakten. Det var inte svårare än så

Puh! Det var faktiskt till en kollega i en annan kommun, men har mejlat till externa parter tidigare utan att den symbolen dykt upp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback