Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-02-18, 14:37
  #13
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Definitivt prisvärt! Skulle ju vara bra om du skrev vilken pizzeria det handlar om dock!
Ligger i sandviken
Citera
2022-02-18, 16:28
  #14
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Ligger i sandviken
Ah! Litet långt att åka för mig när jag är här hemma, men jag har släkt i Hofors och åker förbi Sandviken ibland. Vad heter pizzerian?
Citera
2022-02-19, 20:39
  #15
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippe86
Finns ju en Pizzeria på Uni-området. Promenera ner mot tuben så stöter du på den, går inte att missa.

Ah, klassikern. När jag pluggade hette den Picnic, vet inte om den gör det längre. I början på 00-talet åtminstone var pizzorna bra, blev många luncher och även en del tentapluggs-middagar där...
Citera
2022-02-21, 00:37
  #16
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Ah! Litet långt att åka för mig när jag är här hemma, men jag har släkt i Hofors och åker förbi Sandviken ibland. Vad heter pizzerian?
Restaurang och pizzeria torget. Även känt som hackkörven. Ligger på hantverkartorget. Helt ok pizzor för 75kr med.
Citera
2022-02-21, 00:47
  #17
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Restaurang och pizzeria torget. Även känt som hackkörven. Ligger på hantverkartorget. Helt ok pizzor för 75kr med.
Stort tack till dig! Skall besökas vid tillfälle! Pizza plus bärs under hundringen är fan svårfunnet!
Citera
2022-02-23, 20:58
  #18
Medlem
Redisas avatar
Det är kört. Det är vanliga priser på univeristet, kanske är kaffe någon krona billigare än på random kafe.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback