Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-25, 08:42
  #25
Medlem
Vidare ska man komma ihåg att det här rör sig om en skattefinansierad verksamhet som vi alla bidrar till...utöver det har skolan ett uppdrag,

"Utbildningen ska också förmedla och förankra respekt för de mänskliga rättigheterna och de grundläggande demokratiska värderingar som det svenska samhället vilar på."

Ur skollagen.
Citera
2018-10-25, 08:49
  #26
Medlem
https://www.folkbladet.nu/plus/22758...ing-pa-minerva

https://www.folkbladet.nu/plus/2276311/minervaskolan
Citera
2019-01-10, 20:40
  #27
Medlem
Att lita på PK-media är inte respektera sig själv. Typisk stil är att skriva mycket allmän smuts utan några fakta eller namn.
Citera
2019-09-05, 10:20
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minervan
Finns det några elever som kan vittna om stämningen på skolan just nu? Hur resonerar föräldrarna? Är skolresultat viktigare än att elever/personal behandlas enligt samhällets i övrigt accepterade normer?

Minerva har ju t.ex. varit uppe flertalet gånger genom åren i Arbetsdomstolen och förlorat där. Stängt av elever på tveksamma sätt, eventuellt rekommenderat elever med kostsamma behov att byta till annan skola. Diskriminerat kring ansökningar (uppdrag granskning)....Allt detta är kanske helt ok så länge skolresultaten är fina?


gick där i åk 4 och 5. jag har ADHD och gick inte på medicin då. Jag vart dåligt behandlad av både elever och J****y Henriksson så jag gjorde en video till han och blev relegerad och polisanmäld. Notera jag var 12 han var typ 52 då, så man kan säga att han är jävligt lättkränkt.
För er som undrar så spelade jag in ''content'' från ett spel där det finns röda och blåa gubbar, man spelar som en blå gubbe och ska skjuta röda gubbar och varje röd gubbe som är i bild säger ''johnny henriksson rektor vid minervaskolan.'' på loop tills dom antingen är ur bild eller döda. han anklagade mig också för att ha pissat ner en toalett och att röka cigg... I FUCKING 4AN, VILKEN JÄVLA UNGE RÖKER I 4AN? så... jävligt sjuk skola hahah
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback