Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-02, 22:55
  #1
Medlem
Hej bullen.

Min dase har alltid varit fri från flensost, jag har alltid kunnat gå flera dagar utan dusch utan att få flensost i hela mitt liv (15+ sexuellt aktiva år).
Nu var det så att jag satte på en liten slinka förra året som smittade mig med mykoplasma. Jag märkte det rätt snabbt, fixade antibiotika och var frisk inom en månad. Precis efter jag blivit frisk träffade jag en annan snärta som jag hade sex med.
Denna slinka luktade mögelost i slidan. Jag märkte det inte först men efter ett par minuter i sänghalmen kom lukten smygandes upp och träffade mig som en käftsmäll. Jag började må illa men avslutade ändå det jag påbörjat.
Efter detta tycker jag att jag har fått samma ostlukt om dasen.
Inte nog med lukten, men flensosten har kommit med. Jag måste tvätta dasen direkt när jag kommer hem från jobbet annars tar flensosten över.
(Det känns lite som Seinfeld-avsnittet när Jerry lämnar sin bil till en parkeringsvakt som smittar bilen med en äcklig lukt. Men jag kan inte lämna in dasen för att tvätta av den hos någon butik tyvärr.)

Nu vet jag ju inte om flensosten är en bieffekt av mykoplasman eller om det är mögeloststjejen som smittat mig med något.
När jag googlar efter könssjukdomar hittar jag inget om flensost eller dålig lukt så jag vet inte om det är en sjukdom jag har eller vad fan det är.

Någon som har någon idé om vad det kan tänkas vara?
Ska jag behöva leva med denna denna flens resten av livet?

MVH
__________________
Senast redigerad av Vicky71 2018-05-02 kl. 23:00.
Citera
2018-05-02, 23:01
  #2
Avstängd
MrMadoffs avatar
Svamp kanske(?) finns svampdödande salvor att köpa receptfritt på apoteket.
Citera
2018-05-02, 23:02
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vicky71
Hej bullen.

Min dase har alltid varit fri från flensost, jag har alltid kunnat gå flera dagar utan dusch utan att få flensost i hela mitt liv (15+ sexuellt aktiva år).
Nu var det så att jag satte på en liten slinka förra året som smittade mig med mykoplasma. Jag märkte det rätt snabbt, fixade antibiotika och var frisk inom en månad. Precis efter jag blivit frisk träffade jag en annan snärta som jag hade sex med.
Denna slinka luktade mögelost i slidan. Jag märkte det inte först men efter ett par minuter i sänghalmen kom lukten smygandes upp och träffade mig som en käftsmäll. Jag började må illa men avslutade ändå det jag påbörjat.
Efter detta tycker jag att jag har fått samma ostlukt om dasen.
Inte nog med lukten, men flensosten har kommit med. Jag måste tvätta dasen direkt när jag kommer hem från jobbet annars tar flensosten över.
(Det känns lite som Seinfeld-avsnittet när Jerry lämnar sin bil till en parkeringsvakt som smittar bilen med en äcklig lukt. Men jag kan inte lämna in dasen för att tvätta av den hos någon butik tyvärr.)

Nu vet jag ju inte om flensosten är en bieffekt av mykoplasman eller om det är mögeloststjejen som smittat mig med något.
När jag googlar efter könssjukdomar hittar jag inget om flensost eller dålig lukt så jag vet inte om det är en sjukdom jag har eller vad fan det är.

Någon som har någon idé om vad det kan tänkas vara?
Ska jag behöva leva med denna denna flens resten av livet?

MVH

Börja tvätta dig för fan, bara lev med det.
Citera
2018-05-02, 23:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Svamp kanske(?) finns svampdödande salvor att köpa receptfritt på apoteket.

Tack, ska svänga förbi apoteket imorgon och köpa.

Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Börja tvätta dig för fan, bara lev med det.

Jag har levt med det och tvättat mig ett halvår nu, jag börjar tröttna på skiten.
Jag har träffat en ny tjej nu som jag gärna inte vill smitta med något det första jag gör du vet. Vill inte att hon ska lukta ost också det blir så tråkigt att umgås då.
Citera
2018-05-03, 05:36
  #5
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Du har fått svamp på kuken. Finns mycket bra grejer mot det på apotek. Allt kommer att bli bra!
Citera
2018-05-03, 12:43
  #6
Medlem
Skunken666s avatar
Använd kondom så slipper du liknande upplevelser.
Citera
2018-05-03, 15:08
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Använd kondom så slipper du liknande upplevelser.
Slipper dessutom skönt sex.
Citera
2018-05-03, 19:57
  #8
Medlem
Jag köpte någon fotsvampssalva på apoteket idag. Det står att man ska använda det i 7 dagar, två gånger om dagen. Och jag ska träffa damen på lördag hoppas det inte luktar för mycket när man tvättat bort det.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Du har fått svamp på kuken. Finns mycket bra grejer mot det på apotek. Allt kommer att bli bra!
Jag hoppas det

Citat:
Ursprungligen postat av Orangejacka
Slipper dessutom skönt sex.
Precis så.
Citera
2018-05-26, 03:01
  #9
Medlem
Vill bara säga att efter ~1 vecka med någon slags fotsvamps-kräm på kuken så försvann på problemet. Rätt sjukt att jag har gått ett halvår med svamp på dasen utan att dö.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback