Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-02, 17:40
  #1
Medlem
Kort bakgrund:

Matchade på tinder med en tjej. Jag skrev. Hon svarade. Jag skrev igen. Hon svarade inte. Så då skrev jag igen, och igen och igen. Jag skrev ca 10 olika meddelanden med 3-7 dagars mellanrum tills jag tröttnade och tog bort henne. Utan svar. Dessa meddelanden var ganska roliga och handlade om hur jag skulle få henne att svara.

Matchade igen ca en månad senare. Skrev några meddelanden fram och tillbaka. Hon hade saknat mina meddelanden! Bestämde att vi skulle ses så fick hennes nummer.



Försöker bestämma dejt:

Smsar fram och tillbaka lite första kvällen om vad vi ska hitta på. Sen, inget svar från henne på två dygn. Ok, jag kan också spela spelet. Så väntar ett dygn. Då väntar hon två dygn igen (!) för att skriva ett skruttit meddelande men on topic om att det inte går att göra den här aktiviteten den här veckan pga dåligt väder. Nu har jag bollen på min sida. Vad ska jag göra nu? Vänta tills nästa vecka? Till hon skriver igen? Till fredag för att föreslå en annan aktivitet? Känns verkligen som hon spelar spel och jag blir irriterad men vill ha henne mer på grund av det
Citera
2018-05-02, 17:42
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
För helvete; mogna och uppför dig som en vuxen man.
Citera
2018-05-02, 17:43
  #3
Medlem
Fyfan vilken drygjävel dissa hon så blir hon säkert orolig och skriver mer.
Citera
2018-05-02, 17:44
  #4
Medlem
Skit i na, tror du ens att du verkligen kommer att gilla henne? Dra en runk och låt bli att svara tills hon blir psykiskt sjuk hähä.
Citera
2018-05-02, 17:45
  #5
Medlem
Vänta, skrev du 10 medellanden utan svar? Borde du inte fatta efter typ 2-3 st att hon inte är intresserad? Skit bara i hon skulle jag rekommendera antingen hlr hon av sej förr lr senare lr så inte.
Citera
2018-05-02, 17:46
  #6
Medlem
Swe1227s avatar
Skriv ett par hundra meddelanden bara idag och sök upp henne på facebook, snapchat, instagram. Fortsätt bomba henne med meddelanden så kanske du sticker ut lite.
Citera
2018-05-02, 17:47
  #7
Medlem
Eftersom du gillar att plåga dig själv, se till att vänta ordentligt, skriv sedan något kortfattat, ofullständigt med en fråga i. Så måste hon lägga energi på att tolka dig.
Citera
2018-05-02, 17:48
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grabbh
Vänta, skrev du 10 medellanden utan svar? Borde du inte fatta efter typ 2-3 st att hon inte är intresserad? Skit bara i hon skulle jag rekommendera antingen hlr hon av sej förr lr senare lr så inte.

Jag skulle inte få hennes nummer och diskutera en dejt om hon inte var intresserad????? Tack för tipset men jag tror det är ett dåligt tips.
Citera
2018-05-02, 17:48
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Skriv ett par hundra meddelanden bara idag och sök upp henne på facebook, snapchat, instagram. Fortsätt bomba henne med meddelanden så kanske du sticker ut lite.

Lol du är inte ens kul. Läs en bok om humor
Citera
2018-05-02, 17:50
  #10
Medlem
gurkmajjas avatar
Kan det bero på att hon messar med 30-40 andra snubbar och att hon inte prioriterar dig?
Citera
2018-05-02, 17:50
  #11
Medlem
Skriv ”Du är ljuset i mitt hjärta, syret i mitt andetag, uppenbarelsen i mitt mirakel. Kaffe med dopp? ❤️”
Citera
2018-05-02, 17:50
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Skriv ett par hundra meddelanden bara idag och sök upp henne på facebook, snapchat, instagram. Fortsätt bomba henne med meddelanden så kanske du sticker ut lite.

+1

Via skatteverket kan du få reda på var hon jobbar... gå dit säg ingenting bara följ henne en hel dag.
Stå med en bukett rosor och stirra ner henne.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback