2018-05-02, 13:12
Medlem
Nn som vet om det hr r en bra bil? Funderar p kpa en sn hr med diesel motorn och 4wd, villka fel brukar det vara/bli p dom ?
Citera
2018-05-02, 16:19
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerboy
Nn som vet om det hr r en bra bil? Funderar p kpa en sn hr med diesel motorn och 4wd, villka fel brukar det vara/bli p dom ?

Jag hade nog hellre valt en Auris. Urban Cruiser r byggd p Yarisens bottenplatta och r i princip en Yaris p steroider. Jag har krt ngra Urban C.s och jag tycker de r rtt trista. Jag hade hellre valt en Yaris eller Auris. Dessutom tyckte jag den var trtt. Dock s har jag svrt att tro att man kommer f ngra strre maskinella bekymmer med den, det r ju en Toyota.
Citera
2018-05-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag hade nog hellre valt en Auris. Urban Cruiser r byggd p Yarisens bottenplatta och r i princip en Yaris p steroider. Jag har krt ngra Urban C.s och jag tycker de r rtt trista. Jag hade hellre valt en Yaris eller Auris. Dessutom tyckte jag den var trtt. Dock s har jag svrt att tro att man kommer f ngra strre maskinella bekymmer med den, det r ju en Toyota.

Ja finns vl nstan inga toyoter som r speciellt rolig att kra, jag r ute efter en drift sker snl liten dieselbil med 4wd som jag tnkt skulle hlla lnge. Auris finns vl bara 2wd tror jag, hm tittar man p blocket just finns det bara 7st till salu s det kanske r en ok bil d det inte r s mnga ute till frsljning..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in