2020-05-08, 12:54
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stramkurs
finns det någon instruktion på hur man skapar en enkät isamband med att man skapar en ny tråd?
Du ser hur du ska göra när du får funktionen. Finns inget detaljerat skrivet vad jag vet iaf.
Citera
2020-05-09, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Du ser hur du ska göra när du får funktionen. Finns inget detaljerat skrivet vad jag vet iaf.

och var hittar jag funktionen? på dig låter det nästan som man måste vara smart att luska ut vad man inte klarat av att dokumentera.
Citera
2020-05-09, 16:55
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stramkurs
och var hittar jag funktionen? på dig låter det nästan som man måste vara smart att luska ut vad man inte klarat av att dokumentera.
Kanske läsa inlägget du citerade:
Citat:
Du kommer i vilket fall se alternativet Posta en omröstning när du ska starta en ny tråd.
Citera
2025-10-07, 17:25
Medlem
Ganonitos avatar
Detta funkar inte längre. Någon särskild anledning till att ni tog bort det?
Citera
2025-10-07, 17:46
Medlem
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Detta funkar inte längre. Någon särskild anledning till att ni tog bort det?
Det togs bort förra året så nu får man ta hjälp av en moderator i önskat forum. Se gärna här för svar om varför:
(FB) Hur fan startar man en omröstning?
Citera
2025-10-07, 17:53
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Det togs bort förra året så nu får man ta hjälp av en moderator i önskat forum. Se gärna här för svar om varför:
(FB) Hur fan startar man en omröstning?

Fast användaren Zwerchstand säger ju att den har funktionen. Hur kan den finnas för vissa, men inte andra?
Citera
2025-10-07, 17:55
Medlem
Jultrollets avatar
Citat:
Fast användaren Zwerchstand säger ju att den har funktionen. Hur kan den finnas för vissa, men inte andra?
Det låter konstigt för det ska inte fungera såvida det inte skett en miss någonstans. Jag ska kolla internt om saken.
Citera
2025-10-08, 14:19
Medlem
Jultrollets avatar
Citat:
Nu ska det vara korrigerat så att det är avstängt för alla utom för moderatorer.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in