Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-11, 19:58
  #13
Medlem
Ruger89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Kände en som vägde som dig. Han åt som vanligt, men körde 2st chokladkakor på 100g från ICA varje dag under några månader. Eftersom de kostade runt en 5a styck så hade han råd med dem.
Efter några månader lärde han sig äta bättre, men chokladen hjälpte bra första månaderna. Tror han gick upp 3 kilo första två månaderna Han insåg att han ofta slarvade och åt dåligt. Iof åt han mycket skräp som arracsbollar och sådant på ICA. Tror han körde 6 dammsugare om dagen ett tag. Men några år senare är han kroppsbyggare och väger väl runt 80 kg.

Det var mig en djekla svensk bulk!

OnT. Det går ju att dricka oboy med hälften grädde under några veckor. Blir väl runt 500 extra kcal på ett sånt glas.
Citera
2018-05-11, 20:27
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruger89
Det var mig en djekla svensk bulk!

OnT. Det går ju att dricka oboy med hälften grädde under några veckor. Blir väl runt 500 extra kcal på ett sånt glas.

Ja absolut

Oboy med bulle är ju gott annars. Eller varför inte två bullar. Grädde är ju dyrt så om man ska köra på något varje dag så skulle jag satsa på något från kakhyllorna på mataffären. Om man nu inte vet hur man lagar mat för då kan man göra paj. Tex köttfärspaj har mycket kalorier.
Citera
2018-05-11, 20:34
  #15
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Ja absolut

Oboy med bulle är ju gott annars. Eller varför inte två bullar. Grädde är ju dyrt så om man ska köra på något varje dag så skulle jag satsa på något från kakhyllorna på mataffären. Om man nu inte vet hur man lagar mat för då kan man göra paj. Tex köttfärspaj har mycket kalorier.
Iskall mjölk ska det ju vara till kanelbullar, det är sen gammalt!
Citera
2018-05-11, 20:50
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Iskall mjölk ska det ju vara till kanelbullar, det är sen gammalt!

Ja.
Det sitter riktigt fint.
Citera
2018-05-11, 23:21
  #17
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Ja absolut

Oboy med bulle är ju gott annars. Eller varför inte två bullar. Grädde är ju dyrt så om man ska köra på något varje dag så skulle jag satsa på något från kakhyllorna på mataffären. Om man nu inte vet hur man lagar mat för då kan man göra paj. Tex köttfärspaj har mycket kalorier.
Varför inte bara dricka rapsolja? Eller äta kokosfett? Jag är så less på att tvinga i mig mat så jag har börjat med det. Får se om det ger något resultat.
Citera
2018-05-12, 07:11
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Varför inte bara dricka rapsolja? Eller äta kokosfett? Jag är så less på att tvinga i mig mat så jag har börjat med det. Får se om det ger något resultat.

Fungerar det också för kalorier. Kokosfett blir dyrt gissar jag. Gissar på att du måste äta minst 1-1.5dl rapsolja per dag för att det ska ha någon större skillnad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback