Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-28, 17:28
  #25
Medlem
Jag körde CCleaner en gång i tiden men rekommenderar DISM++ och PrivaZer istället för att hålla systemet rensat och fint. Klart kraftfulla program, det sistnämnda är också att rekommendera för integritetsskyddet det ger.
Citera
2018-06-20, 20:40
  #26
Medlem
Kan nån hjälpa mig lite med en grej. Jo det är så att nån i hemmet har varit på datorn och råkat tagit bort ett spel, och nu kan jag inte ens installera om det.
Får bara upp spelmenyn som att spelet fortfarande vore installerat, men det är det ju inte.
Någon fil finns alltså kvar från den gamla installation, men kan inte hitta den.
Körde en filstädning med ccleaner men det verkar inte funka.
Är det något speciellt som jag behöver bocka i som inte är standard? Vill inte bocka i en massa saker i onödan om något viktigt tas bort.
Tips?
Citera
2018-06-21, 08:23
  #27
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Kan nån hjälpa mig lite med en grej. Jo det är så att nån i hemmet har varit på datorn och råkat tagit bort ett spel, och nu kan jag inte ens installera om det.
Får bara upp spelmenyn som att spelet fortfarande vore installerat, men det är det ju inte.
Någon fil finns alltså kvar från den gamla installation, men kan inte hitta den.
Körde en filstädning med ccleaner men det verkar inte funka.
Är det något speciellt som jag behöver bocka i som inte är standard? Vill inte bocka i en massa saker i onödan om något viktigt tas bort.
Tips?

Prova med Regseeker - http://www.hoverdesk.net/.
Skriv in namnet på spelet och kör. Gör en körning till med namnet på produktutgivaren.

Bocka ur - Backup before deletion - innan du kör det.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback