Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-01, 09:06
  #1
Medlem
Trolltestets avatar
Ok, så jag är full som ett ägg, hög som ett raketförstärkt höghus, och vinglar värre än 'Prästens lilla Kråka' på min väg mot köket för att införskaffa ett glas vatten, och på vägen tillbaks till datorn så inser jag plötligt att eftersom jag och atomerna runt omkring mig är av samma natur så är världen lika statisk som Jag är, varpå jag enkelt griper tag i första bästa "what? in thin air?" och rör mig därefter omkring som vilken bottenlevande ödla som helst i en vätskebaserad miljö.

Som verkligheten upplevs i nuläget så är allt som finns bara ett enda stort nät av olika energi-algoritmer och där man med rätt "fisk"-förmåga kan simma igenom eller emellan precis vad som helst..

Om så är fallet, så vore verkligheten Direkt Definierbar för vem som än existerar I den.


Am I crazy, or am I on to something here?


Den främsta frågan som MÅSTE besvaras är dock: Vad i helvete var det jag faktiskt fick TAG i? Detta är inte den första gången jag tagit funktionellt kinetisk spjärn emot en bjälke "som egentligen inte finns".


Någon mer som upplevt liknande fenomen?
Citera
2018-05-03, 17:17
  #2
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ok, så jag är full som ett ägg, hög som ett raketförstärkt höghus, och vinglar värre än 'Prästens lilla Kråka' på min väg mot köket för att införskaffa ett glas vatten, och på vägen tillbaks till datorn så inser jag plötligt att eftersom jag och atomerna runt omkring mig är av samma natur så är världen lika statisk som Jag är, varpå jag enkelt griper tag i första bästa "what? in thin air?" och rör mig därefter omkring som vilken bottenlevande ödla som helst i en vätskebaserad miljö.

Som verkligheten upplevs i nuläget så är allt som finns bara ett enda stort nät av olika energi-algoritmer och där man med rätt "fisk"-förmåga kan simma igenom eller emellan precis vad som helst..

Om så är fallet, så vore verkligheten Direkt Definierbar för vem som än existerar I den.


Am I crazy, or am I on to something here?


Den främsta frågan som MÅSTE besvaras är dock: Vad i helvete var det jag faktiskt fick TAG i? Detta är inte den första gången jag tagit funktionellt kinetisk spjärn emot en bjälke "som egentligen inte finns".


Någon mer som upplevt liknande fenomen?

Du råkade aktivera din förmåga att kunna bli mottaglig och blev chockad av dina upplevelser, vad vill du veta om det egentligen?
Citera
2018-05-03, 21:13
  #3
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet

Som verkligheten upplevs i nuläget så är allt som finns bara ett enda stort nät av olika energi-algoritmer och där man med rätt "fisk"-förmåga kan simma igenom eller emellan precis vad som helst..
Har läst att det finns folk som har vissa förmågor att sätta sin kropp i annan frekvens än den vanliga, så att våra vanliga elektriska krafter, väggar och sådant, inte är ett hinder längre. Utbrytarkungen Houdini var bra på sådant.. vad hade du tagit, mycket syra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback