Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-02, 15:25
  #13
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frossten
Clomid och Tamoxifen fick jag utslag, hjärndimma, värre trötthet. Så det är inget förstahands val för mig.

Jag har inte testat pregnyl på ett tag nu, kanske att jag skulle behöva köra en övergång, att fortsätta med testo ett tag och börja med lägre doser av pregnyl. De rekommenderade doserna är alldeles för höga 2000 IE 3x per vecka är galet mycket.

Vad jag har kunnat läst mig till så kan HMG (Menotropin tex, det innehåller både LH och FSH) ge mindre risk för gyno, men jag har ingen aning om det skrivs ut i Sverige till män.

Jag får också utslag av clomid och mår inte bra, men det bästa i din situation är nog att sluta med testo och gå på hcg, och om du klarar det clomid eller nolva ihop med den. Och ja, dom doserna är tokiga. Kör 500 e3d eller så. Så varför inte prova utan testo och 500 HCG e3d? Det borde kunna hålla uppe dina testonivåer om det inte är något allvarligt fel. Förhoppningsvis behöver du inte ligga på det så länge.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback