Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-07, 10:53
  #121
Medlem
nasrin1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GGAASS
Låt oss säga att man är en kille på runt 25 år gammal och ganska ful. Ja riktigt ful. Finns det ett sätt som kan göra så man får tjejer? Isåfall vadå? De enda sakerna jag kommer på är:

1: Klä sig fint
2: Träna
3: Ha en fin frisyr
4: Använda en bra parfym

Dessa har inte hjälpt mig så mycket tyvärr. Behöver fler tips. Någon här som har någon idé? Finns det något mer man kan göra?


Finns två sätt.

Genom hjärtat
Genom plånboken

Ragga på krogen är nog rätt kört.
Citera
2020-01-07, 12:15
  #122
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GGAASS
Låt oss säga att man är en kille på runt 25 år gammal och ganska ful. Ja riktigt ful. Finns det ett sätt som kan göra så man får tjejer? Isåfall vadå? De enda sakerna jag kommer på är:

1: Klä sig fint
2: Träna
3: Ha en fin frisyr
4: Använda en bra parfym

Dessa har inte hjälpt mig så mycket tyvärr. Behöver fler tips. Någon här som har någon idé? Finns det något mer man kan göra?

Glöm det. Känner flera asfula killar som alltid haft tjejer, och det är smicker som är lösningen. De ger tjejerna maximal uppmärksamhet och får dom att känna sig bekväma.
En av de här killarna var kort, finnig, fet och tvättade aldrig håret. Funderade ofta på hur i helvete han kunde få tjejer, så jag började studera honom. Han höll låda nonstop och slutade aldrig berömma och smickra sina tjejer. Han stötte inte på alla tjejer i rummet utan gick på EN tjej och förklarade att hon var speciell.
Citera
2020-01-07, 12:23
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GGAASS
Har tränat i flera månader. Gått ner några kg. Men får inga blickar från tjejer fortfarande.

Att bli miljonär är lättare sagt än gjort. Men även ifall jag skulle bli miljonär. Hur skulle jag få tjejer? Vad ska jag göra? Låt oss säga att jag har 3 miljoner på kontot. Sen då?

Du behöver ha minst 10 mille+, och då får du ett visst klientel som är intresserade av dig. 3 miljoner är det många som har.
Citera
2020-01-07, 12:27
  #124
Medlem
HuJintaos avatar
Humor brukar va något som går hem. ”Glimten i ögat” likaså.

Utseende är egentligen det minst viktiga.
Citera
2020-01-07, 13:05
  #125
Medlem
nasrin1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
Du behöver ha minst 10 mille+, och då får du ett visst klientel som är intresserade av dig. 3 miljoner är det många som har.

Inte va han har på kontot som spelar roll. Det är hur mycket han tar ut från kontot!
Citera
2020-01-07, 13:08
  #126
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
3 miljoner är det många som har.
Men ingen av dom är singel.
Citera
2020-01-07, 17:43
  #127
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Men ingen av dom är singel.

Fula som är kriminella kan få en viss typ av skadade kvinnor.
Citera
2022-12-09, 01:27
  #128
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Alltid funderat på det jag också.
Tänker så om tjejer också men där är gränsen ännu lägre för jag vet att även tjejer som inte ser så bra ut får sex om dom vill, endast för dom har fitta.

Jag ser ganska normal ut, kanske 6 på snygghetsskalan, och liksom ingen tjej tar kontakt med mig på något sätt eller man ser dom visar intresse eller ens kolla på en.
Tänk då att va ännu ängre ner på skalan, en tvåa eller så som kalle moreus.
Kort och småfet.
Om jag hade varit det känns det som jag verkligen hae haft noll chans.

Min gissning är dock att om du är hyfsat normal ändå och kan föra dig socialt, så kommer du kunna träffa tjejer som ser ungefär lika dåliga ut som du själv men tror det är ganska få fula män och killar som kan det.
Citera
2022-12-09, 01:33
  #129
Medlem
Conams avatar
Gammal tråd men ändå så aktuell, skitful kille vill ha en snygg nybadad tjej runt 19 bast!
Har aldrig funkat, kommer aldrig funka och dessutom ska tjejen fixa allt, så pojkrumsfantomen kan fortsätta att odla sin skicklighet att spela tv-spel och lukta svett!
Citera
2022-12-09, 02:09
  #130
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Skaffa ett självförtroende och en personlighet så ska du se att degen löser sig.
Citera
2022-12-09, 09:17
  #131
Medlem
Dille24s avatar
Man får kanske sänka sin standard och gå efter tjejer som inte är lika snygga helt enkelt. Ha en realistisk syn på sig själv och leta tjejer i samma nivå.

Det finns många asfula tjejer så jag ser egentligen inte problemet. Själv är man ganska snygg och då är det stora problemet snarare att man måste avvisa många av de fula utan att såra dem. Hade alla hållt sig till sin egen nivå hade det inte varit några problem
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback