Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-13, 14:14
  #25
Medlem
Vad söker ni efter hos en hund?
vad kan ni erbjuda hunden? både promenader, motion (ex, cykling), mental stimulans.
hur mycket kan ni om hundar och hunduppfostran?

Kan man mycket om hundar och är villig att jobba med sin hund och tillgodose dens behovså kan vilken hund som helst bli en fantastisk förstagångshund. Du kan köpa en fralla och tillslut stå där med en aggressiv och utåtagerande hund, om man inte gör rätt. och du kan köpa en ovtjarka och få en superhärlig familjehund. Det beror helt på er. jag är uppvuxen med retrievers men ska snart köpa mina allra första EGNA hundar, och det blir två bruksschäfrar. Jag har läst på om rasen i flera månader och ska åka till diverse uppfödare för att hälsa på hundarna, kolla mentalitet osv.

vill ni ha en greyhound, läs på och träffa några stycken för att bilda er en uppfattning. sen när ni fått hem valpen så är det bara att boka lite valpkurs etc, där får ni ju hjälp
lycka till!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback