Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-30, 13:40
  #13
Medlem
En riktigt vild gissning, blåtand kan ju stör ut 4g rejält. För mig blev det 56k-segt när telefonen hade blåtand inkopplad och jag skulle surfa.
Citera
2018-04-30, 13:43
  #14
Medlem
Kommer ut på nätet - men det går väldigt långsamt, Facebook laddar bara blå rand sen står det o tuggar. Verkar variera, kom in på flashback som fungerar / går att navigera men långa väntetider.

Normal hastighet (mbit/sek) när jag kollar "status" på wifi-uppkopplingen.
Citera
2018-04-30, 13:53
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
En riktigt vild gissning, blåtand kan ju stör ut 4g rejält. För mig blev det 56k-segt när telefonen hade blåtand inkopplad och jag skulle surfa.

Tack, har uteslutit detta. Fokuserar på att få wifi att funka (ej 4gdongle, som inte funkar alls)...!
Citera
2018-04-30, 14:23
  #16
Medlem
EdonkeySfinxs avatar
Pröva att gå in på nätverksinställningar och låt windows pröva att reparera wifi-inställningen.
Detta hjälpte mig en gång när jag hade problem med webläsaren.
Citera
2018-04-30, 14:48
  #17
Medlem
Kör på kabel och då funkar allt som det ska!
Citera
2018-04-30, 15:29
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdonkeySfinx
Pröva att gå in på nätverksinställningar och låt windows pröva att reparera wifi-inställningen.
Detta hjälpte mig en gång när jag hade problem med webläsaren.

Har provat att diagnosticera (hittar ej fel) - ska prova om man kan reparera ändå s.a.s. Tack för tips!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback