2018-04-30, 10:23
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Varför pratar ingen om det här månntro?

https://twitter.com/hashtag/NeverFor...c=hash&lang=en
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Verkar inte som att nån skriver om det i kommunistmedia, det kanske betyder att det inte är sant. Eller kanske tvärtom . Det kommer nog upp till ytan så småningom.
Det enda som kommit upp till ytan är att du är blåst nog att gå på NazzePeters fakenews samt att du saknar kapacitet att läsa innantill om hur man postar på ett webforum!
Plats i korgen hundjävel!
Citera
2018-04-30, 10:23
Medlem
SingleStars avatar
Hans källa låter bergsäkert "Again, this is not in the media. I have come across this information from one of my followers who knows people close to the poor girl".

Jag har hört från en som känner en kille vars syster är ihop med en bandmedlem i det där bandet som en gång syntes i en youtube-video som hade en bror vars flickvän hade hund som hette Lassie som träffade en hund som hette lufsen vars mattes bror hade information om att PeterSweden hade varit inblandat i ett massmord på 50 miljoner judar i Orsa-trakten och att inga medier vågat skriva om det för att det var så otroligt stort och omfattande. Nu kan väl ingen ifrågasätta en sådan här bra historia om ingen kommer med något så idiotiskt som fakta.
Citera
2018-04-30, 11:54
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
Länka till en annan källa än nazistpeter?

Peter är en judeälskande zionist så hur fan kan han vara nazist?
Citera
2018-04-30, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Peter är en judeälskande zionist så hur fan kan han vara nazist?

Alla till höger om MP/F! = nazister vet du väl?
Citera
2018-04-30, 13:55
Medlem
Lydans avatar
Såg det där tidigare själv, och även om det självklart inte hade varit förvånande alls, har jag sett PeterSweden komma med ganska lösa påståenden förut, så jag avvaktar.

Med tänkte på att drt nuförtiden är 7000 våldtäkter som anmäls per år, och NTU pekar på att antal utsatta för "händelser som enligt beskrivning kan liknas vid våldtäkt" verkar vara ca 100 000 (upp från 25 000), är jag mest imponerad över att inte fler tar självmord. Både över att utsättas gör det, men också uppgovenheten när ingen bryr sig och det nästan anses accepterat/välkommet.

Många starka tjejer där ute i landet. De har väl kanske lärt sig att det inte är någon skam att bli våldtagen av de stackars oskyldiga "pojkarna". Vilket det förvisso inte heller är, men det är ju sannerligen illa nog för att orsaka upplopp.
Citera
2018-04-30, 14:08
Medlem
bussilegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det borde väl finnas en tråd om själva brottet här på Flashback?

Jag kollade som hastigast i morse och det som var närmast är denna :
(FB) Husby. Misstänkt gruppvåldtäkt på ung flicka
Citera
2018-04-30, 14:33
Medlem
Han har kommenterat vidare i tråden;
Citat:
Again, this is not in the media. I have come across this information from one of my followers who knows people close to the poor girl. You can bet I'm writing a story about this asap.
Citera
2018-04-30, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bussilego
Jag kollade som hastigast i morse och det som var närmast är denna :
(FB) Husby. Misstänkt gruppvåldtäkt på ung flicka
Om det är denna så skedde våldtäkten den 10 februari och de misstänkta är afghaner - en av dem fick avslag på sin asylansökan den 20 december 2017, en annan den 18 januari i år. Båda besluten överklagades.

https://minfil.org/O8W8mdeab6/Solna_..._Aktbil_78.pdf
https://minfil.org/U4W7m2e3b6/Solna_..._Aktbil_79.pdf
Från inlägg: (FB) Husby. Misstänkt gruppvåldtäkt på ung flicka
Citera
2018-04-30, 15:43
Medlem
Taget från fb för några dagar sen.

Nu har jag fått fullkomligt nog av satanisterna som styr detta land.
Fick idag reda på att en bekants dotter, som för två år sedan blev våldtagen 14 år gammal av migranter som inte ens straffades, tog sitt liv 16 år gammal i fredags förra veckan.
Hon tärdes sönder av ångest utan att få någon hjälp av psykiatrin.
Köerna var för långa och gräddfiler skapades åt "ensamkommande" med "traumatiska upplevelser".
Deras upplevelser var tydligen viktigare än den 14-åriga flickans upplevelse av att ha blivit skändad av tre män som inte ens hade i detta landet att göra.
Så för en vecka sen orkade hon inte mer och hängde sig, förtvinad i själen av en smuts hon aldrig fick bort.

Jag tänker på henne, hennes föräldrar, hennes syskon, mor- och farföräldrar samt vänner som alla är offer i denna våldtäkt.
Finner inga ord för det hat jag känner för vår regering och dess nollställda opposition.
Ett svenskt barn har inget värde längre medan det anses inhumant att inte prioritera andra länders vuxna män.
Det får vara nog nu, denna kultur regeringen importerat kommer förstöra oss inifrån och ut och vi har inget att säga till om.
Den som rör min dotter kan räkna med att jag satsar hela mitt liv på att förinta de skyldiga, politiker som fysisk gärningsman. Detta är inte acceptabelt längre, inte på några villkor.

Vila i frid A ❤️ du har förhoppningsvis fått lugn i din själ nu.
Du ska få din upprättelse, du ska få tillbaka din värdighet som du kände att du förlorade den kvällen för två år sedan.
De ansvariga ska få brinna för evigt.
Det är nog nu.
Citera
2018-04-30, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Vila i frid A ❤️ du har förhoppningsvis fått lugn i din själ nu.
Du ska få din upprättelse, du ska få tillbaka din värdighet som du kände att du förlorade den kvällen för två år sedan.
De ansvariga ska få brinna för evigt.
Det är nog nu.
Amen.

Då handlar det om en äldre våldtäkt och inte den vi spekulerade i ovan.
Citera
2018-04-30, 16:19
Medlem
Kafka_Gods avatar
Självmord är inget brott.
Citera
2018-04-30, 16:49
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
"Lisa 14, våldtogs och tog livet av sig" skulle det väl ha stått i kvällspressen. Tidningarna brukar inte mörka sådant, eftersom sådana rubriker säljer lösnummer.

Media skriver sällan om självmord, om det inte är kända personer. När det är kända personer, så är det kryptiska formuleringar typ avled "hastigt", vilket kom "oväntat" m.m. tills anhöriga uttalat sig och bekräftat, att det rör sig om ett självmord.

Att unga flickor tar livet av sig, efter att de våldtagits av invandrare, är nog det som svenska s.k. journalister är mest angelägna om att mörka och dölja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in