Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-10-22, 00:59
  #25
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zash
Det behöver inte vara kopplat till amfetamin (undrar bara om fler tänder på liknande saker då dom tagit det eftersom jag känner 2 som gör det) tänder EXTRA mycket på det får jag väl lov att säga. Nyktra har vi samma fantasier på en annan nivå!

Har bara upplevt att hans kuk blir mindre av medicinen på tjack blir den enorm :0 synd att ni inte varit med om samma

Hur ofta är ni nyktra å tycker inte knarkare att det är tråkigt att vara nyktra? ni som verkar ha så kul när ni är påtända.
Citera
2019-11-10, 02:28
  #26
Medlem
Ja känner igen mig precis!
Citera
2019-12-05, 08:30
  #27
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zash
Har pojkvän sen 3 år tillbaka.
Vi tog amfetamin tillsammans första året. Efter det har vi tagit på semestrar och nått återfall då och då. Senast tog vi för någon månad sen. Vi har båda adhd så numera medicinerad vi med ratlin och concerta.

Till min fråga:
Pojkvännen tänder otroligt mycket på att en annan större kuk knullat mig innan honom. Att han får känna att jag är nyknullad (gärna fylld med sperma) och att han är mindre än den som knullat mig innan. Våran gemensamma vän har också precis samma fantasi varje gång han tar tjack. Så min fråga är om detta är en vanlig fantasi? Eller är det bara slump att jag känner 2 killar som snöar in på detta.

Vad kan det bero på? Har börjar fundera på om deras självkänsla spelar in.
Någon form av prestationsångest?
Att se partnern njuta?
Att det känns förnedrande att kliva på som nr 2?


Är nyfiken på allt inom ämnet!
Då det alltid slutar med rollspel där stora dildos och fejksperma används innan han knullar mig eller där vi planerar eller pratar i timmar om killar som varit större än honom knullat mig.
Och kollar på sloppy seconds porr i eveigheter.

Så shooot alla med någon som helst erfarnehet!!?


Typ alla killar jag har träffat tänder på detta om de inte har lite dåligt självförtroende eller att de inte är särskilt sexuella av sig.

Sexuella män avgudar sina kukaf och önskar de hade gigantisk kuk, har de inte de vill de se an man som har det och ger det till tjejen.

Sen är det inte många killar som i praktiken skulle klara av detta pga svartsjuka och träffa rätt tjej osv men tanken finns nog där
Citera
2020-04-16, 03:09
  #28
Medlem
det är inte vad jag fantiserar om eller ens har tänkt på när jag tänt på och jag är ganska sexuellt lagd och testar de mesta som kommer i vägen ändå
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback