Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-01, 09:58
  #13
Medlem
Jacobssteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Finns det färdig fejksperma minsann! Jag råkar veta att en av de absolut största porrproducenterna i Sverige brukar blanda ihop filmjölk och annat jox när de missar att filma en creampie utan behöver fejka. Ser inte alls verklighetstroget ut. Ska upplysa honom när vi pratas vid nästa gång, om att det numera finns fejksperma att köpa.
Norrländsk långfil kostar en 10:a/litern. Där har ni bästa fejksperman forever.
Citera
2018-07-20, 12:08
  #14
Medlem
Mr.Schnabels avatar
Jag anser inte att han är varken extrem eller har onormala fantasier. Den förnedrande biten i just Cuckold har ALDRIG gjort mig upphetsad. Dock att jag bestämmer hur en eller flera MONSTER kukar, (gärna mörka män), knullar min fru med massor av creampie. Att tända på sloppy second anser jag varken tillhöra cuckold eller är något som bara undergivna tänder på. Jag är långt ifrån undergiven men tänder något ENORMT på att känna hur stor min fru är, antingen efter lekt med stora leksaker eller fisting. Sloppy second har periodvis gjort oss båda galna av kåthet. Det var något jag började tända sjukt mycket på efter vårt första barn då hennes underliv blev större, sen har det blivit mer och mer desto fler barn vi fått

Går själv på Elvanse, vilket ibland kan göra mig intensivare kåt än vanligt. Dock så har jag haft en enorm kåthet på min fru så länge jag kan minnas. I alla år har vi alltid delat, utvecklat och kommit på nya fantasier ihop. Även om vi aldrig blandat in andra i vårt sexliv har vi haft mängder med rollspel osv. Men allt gå i perioder, dock är det 9/10 gånger JAG som får igång henne, för att jag blir skit kåt av hela hennes existens.
Citera
2018-07-25, 01:15
  #15
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Schnabel
..... allt gå i perioder, dock är det 9/10 gånger JAG som får igång henne, för att jag blir skit kåt av hela hennes existens.

Men hallå, hur underbart lät inte det där då?

Himla härligt för er, låter som ni har det riktigt bra
Citera
2018-10-24, 16:36
  #16
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Ja man blir sjukt pervers då
Citera
2018-10-29, 16:55
  #17
Medlem
Körde förbi en dekal i bakrutan


" Tuta om du har liten kuk "

tut tut. hehe tut tut
Citera
2018-10-31, 19:45
  #18
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Har knullat på amfetamin 1gång. Men jag fick ingen känsla av att jag ville se någon annan där före mig. Så nej, jag fick inga drömmar att köra sloppy second på henne. Är dominant och gammalmodig av mig. Jag delar inte med mig av någonting :P
Citera
2018-10-31, 19:52
  #19
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.LincoN
Har knullat på amfetamin 1gång. Men jag fick ingen känsla av att jag ville se någon annan där före mig. Så nej, jag fick inga drömmar att köra sloppy second på henne. Är dominant och gammalmodig av mig. Jag delar inte med mig av någonting :P
Detta var ca 3år sedan
Citera
2018-10-31, 21:56
  #20
Medlem
Gnomegirls avatar
Jag tycker en liten iskall tjackballe kan vara gullig på någotvis. Men inte speciellt upphetsande. Mera då bara ömhetsframkallande: "Åhh, lilla snuttiplutten. Kom ska jag värma dig."


MVH/Gnomegirl
Citera
2018-11-01, 17:17
  #21
Avstängd
Det var fan det nyaste jag hört.. fejk sperma och uppfylld innan man ska bli knullad.. jo visst allt tänder på olika saker :P speciell boy there..
Citera
2018-11-01, 22:18
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tycker en liten iskall tjackballe kan vara gullig på någotvis. Men inte speciellt upphetsande. Mera då bara ömhetsframkallande: "Åhh, lilla snuttiplutten. Kom ska jag värma dig."


MVH/Gnomegirl

Låter som man skulle trösta en hundvalp, vilket jag iofs gillar...
Citera
2018-11-22, 16:06
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zash
Har pojkvän sen 3 år tillbaka.
Vi tog amfetamin tillsammans första året. Efter det har vi tagit på semestrar och nått återfall då och då. Senast tog vi för någon månad sen. Vi har båda adhd så numera medicinerad vi med ratlin och concerta.

Till min fråga:
Pojkvännen tänder otroligt mycket på att en annan större kuk knullat mig innan honom. Att han får känna att jag är nyknullad (gärna fylld med sperma) och att han är mindre än den som knullat mig innan. Våran gemensamma vän har också precis samma fantasi varje gång han tar tjack. Så min fråga är om detta är en vanlig fantasi? Eller är det bara slump att jag känner 2 killar som snöar in på detta.

Vad kan det bero på? Har börjar fundera på om deras självkänsla spelar in.
Någon form av prestationsångest?
Att se partnern njuta?
Att det känns förnedrande att kliva på som nr 2?


Är nyfiken på allt inom ämnet!
Då det alltid slutar med rollspel där stora dildos och fejksperma används innan han knullar mig eller där vi planerar eller pratar i timmar om killar som varit större än honom knullat mig.
Och kollar på sloppy seconds porr i eveigheter.

Så shooot alla med någon som helst erfarnehet!!?


Jag har inte tagit gatuamfetamin. Men har använt Metamina när jag skulle skulle plugga. Slutade många gånger med att man runkade hela dagen istället. Till skillnad från annars då jag endast runkar halva dagen.
Men ja, amfetamin ska så som jag förstår det ofta ha den effekten att folk blir mer kåta. Har väl och göra med dopaminutsöndring osv.

Varför folk gillar cuckoldlekar (det du beskriver). Det kan ju vara olika. Väldigt många gånger så gillar mannen att vara undergiven och ser det som en förnedring att en annan man varit med henne (dvs blir kåt av själva förnedringen). Men anledningarna kan vara många.
Nått år sen knullade jag en tjej med hennes kille i andra rummet. Det tände dom på. Och hon var het. Så jag gick med på det. Helt klart en jävligt kul upplevelse att tänka tillbaka på
Citera
2019-10-13, 02:01
  #24
Medlem
Fan skönt hitta denna tråd Slipper man tro man är ensam hehe
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback