Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-29, 12:53
  #1
Medlem
WykkedWitchs avatar
Budgeten är för tält och två personer för det lär inte finnas tillräckligt billiga cabins.
Vad har ni för erfarenheter av Camping i Kroatien.
Allt är ioförsig av intresse även att campa illegalt.
Citera
2018-04-29, 17:12
  #2
Medlem
Bluebeast72s avatar
ingen ef men med tanke på naturen o faunan skulle jag ge fan i det, björn, varg, skorpioner, orm..nä ta hotell.
Citera
2018-04-29, 17:20
  #3
Medlem
Hitta ett fint avsides ställe att sova på, slå upp tälten när solen går ner, byt plats varje natt, åk någonstans där det finns rinnande vatten i närheten
Citera
2018-04-29, 20:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
ingen ef men med tanke på naturen o faunan skulle jag ge fan i det, björn, varg, skorpioner, orm..nä ta hotell.



Cyklade genom Kroatien för många år sen och jag minns att jag störde mig på att priset för en campingplats var dyrare än en säng på ett hostel. Det var i Zadar tror jag.

Vildcampade några nätter på Pag dock. Det gamla vanliga råder: se till att ingen ser er. Svårt om ni har bil osv. Och det är lättare inåt landet utanför turiststråken, men ni kanske vill vara vid havet. Norra Kroatien är nog mer folktomt.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2938008

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback