Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-28, 21:44
  #1
Medlem
Hålgers avatar
Hej
Köpte en mobil i Kina, installerade mobilt bankid, swish, etc. Mobilen funkar kanon men jag kan inte swisha. Allt fungerar bra tills jag har slagit in koden för bankid när jag ska överföra pengar.
Får ett meddelande typ "Misslyckades, tekniskt fel.

Mobilen heter

JIAKE 2018 NEW SmartPhone 6.0 Inch Android 6.0 RAM 4GB+32GB 8-Core 2Sim 2Camera Bluetooth GPS 3G Smart Phones(Free Gift:white Bluetooth Headset)

Vad kan felet vara? Tack för svar på förhand
Citera
2018-04-28, 21:52
  #2
Medlem
Kotties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hålger
Hej
Köpte en mobil i Kina, installerade mobilt bankid, swish, etc. Mobilen funkar kanon men jag kan inte swisha. Allt fungerar bra tills jag har slagit in koden för bankid när jag ska överföra pengar.
Får ett meddelande typ "Misslyckades, tekniskt fel.

Mobilen heter

JIAKE 2018 NEW SmartPhone 6.0 Inch Android 6.0 RAM 4GB+32GB 8-Core 2Sim 2Camera Bluetooth GPS 3G Smart Phones(Free Gift:white Bluetooth Headset)

Vad kan felet vara? Tack för svar på förhand

Kolla med banken/Swish support.. dom har nog bättre svar än här. Ser inte varför det inte skulle funka annars oavsett vilken android du kör.
Citera
2018-04-28, 21:52
  #3
Medlem
StormaktRods avatar
Är det alltid så?, brukar ju vara normalt att det inte går att Swisha när det är överbelastat, då står det tekniskt fel ibland.
Döda alla appar som körs aktivt/i bakgrunden eller starta om telefonen vilket du förmodligen redan provat.
Citera
2018-04-29, 15:15
  #4
Medlem
Hålgers avatar
Tack så mycket för hjälpen. Det räckte att starta om telefonen. Det borde jag ha tänkt på
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback