Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-30, 18:38
  #133
Medlem
welcometorealitys avatar
Bilden säger allt om Valtteri Bottas besvikelse.

https://is.mediadelivery.fi/img/658/...05497.jpg.webp
2018-04-30, 19:23
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Bilden säger allt om Valtteri Bottas besvikelse.

https://is.mediadelivery.fi/img/658/...05497.jpg.webp

Påminner om en bild som finns på Häkkinen där han är helt förstörd med. Aja Bottas kommer nog studsa tillbaka och med hur denna säsongen sett ut så kan det bli mer kaos.
2018-04-30, 19:30
  #135
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyret
Påminner om en bild som finns på Häkkinen där han är helt förstörd med. Aja Bottas kommer nog studsa tillbaka och med hur denna säsongen sett ut så kan det bli mer kaos.

Ja det gör det faktiskt, jag minns nu detta.Mika fick ju också en punktering, eller han fick soppatorsk på sista varvet eller dylikt när han ledde tävlingen.

Visst Bottas kommer säkert tillbaka, men va tråkigt det blev att få en punktering, när de andra förare hade klantat till och öst på med motordelar innan..
2018-04-30, 23:28
  #136
Medlem
Frejrs avatar
Tycker SC är på tok för avgörande, vartannat race har ju blivit avgjort pga den, handlar ju bara om lotto.
2018-05-01, 07:02
  #137
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
Tycker SC är på tok för avgörande, vartannat race har ju blivit avgjort pga den, handlar ju bara om lotto.

Kan hålla med om att det blir lite tråkigt när det går så många varv. Men känns ändå som att det var många andra faktorer som avgjorde detta lopp!

Någon mer insatt än jag som vet varför man inte sätter en gräns på antalet SC varv som "räknas"? Typ att två varv SC varv räknas med bland varven, resten blir bara för safety.

Dessutom, hur hittar jag post-race presskonferensen? Har viaplay. Hittar endast artiklar av det som sades.
2018-05-01, 12:53
  #138
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elijah1
Grosjeans mek frågar vad som hände och Grosjean svarar jag tror Eriksson träffade oss.

https://www.youtube.com/watch?v=7bGhAwW_uiU kolla och lyssna på team radion så hör du att han säger att han tror de är Eriksson som kör in i honom

Citat:
Ursprungligen postat av Banned88
My bad, litade blint på en F1-podcast.

Nej, de spelade av misstag upp tidigare radiokommunikation mellan Magnussen och hans ingenjör från när han blev påkörd av Ericsson. Det var alltså INTE Grosjean som beskyllde Ericsson, det hör ni väl på rösten?
__________________
Senast redigerad av -SchmergliN- 2018-05-01 kl. 12:56.
2018-05-01, 16:47
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Nej, de spelade av misstag upp tidigare radiokommunikation mellan Magnussen och hans ingenjör från när han blev påkörd av Ericsson. Det var alltså INTE Grosjean som beskyllde Ericsson, det hör ni väl på rösten?

Jag litade på att de gjorde rätt för samtidigt hur kan de lyckas få in att de är Grosjeans team radio i grafik men spela upp Magnussens meddelande, samtidigt tyckte jag de var svårt att höra skillnad mellan förarna i racet för de var mycket annat ljud runt omkring om man jämför med vanliga banor.
2018-05-28, 19:23
  #140
Medlem
Frejrs avatar
Är det nån som varit i baku under f1 helgen? Ska nog åka dit nästa år men jag är lite orolig att dom gör som i kiev när det var cl final och mångdubbla priserna på allt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback