Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-29, 08:52
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccbyme
Läste nyligen om folk som betalade 'professionella onlinedejtare' för att göra det initiala jobbet med att skriva profiler, matcha och snacka sig fram till en träff, sen tar kunden över.
https://qz.com/1247382/online-dating...ersonate-them/
Undra om folk tillslut kommer överlämna detta till AI, skriv upp krav på partner och sina egna egenskaper, AI letar rätt pä bästa matchningen och off we go, kliniskt och effektivt.

Det är fullt möjligt. Tjejer är så otroligt fantasilösa, passiva och förutsägbara. 9/10 speglar bara mina frågor vilket är precis det jag vill får då kan jag använda mina frastexter. Det vore enkelt för en bot att göra jobbet.

Jag tycker brevväxlingen är skittråkig. Det var kul innan men när man har pratat med upp mot 500 eller fler under åren så blir man jävligt less på det.
Citera
2018-04-29, 21:57
  #14
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Jag skulle aldrig orka varken läsa eller skriva jättelånga texter i vare sig profil eller meddelanden.
Och jag vet att det finns kvinnor som tänker likadant.
Så vad jag vill säga är att det finns olika taktiker för olika personer/”objekt”.
Viktigast måste vara att vara konsekvent och ärlig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback